اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتایج تحقیقات اولیه نشان داد

عامل انفجار اتوبوس اسرائیلی‌ها در بلغارستان گذرنامه آمریکایی دارد

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر بلغارستان اعلام کرد که نتایج تحقیقات اولیه نشان می‌دهد عامل انفجار اتوبوس‌ اسرائیلی‌ها در بلغارستان دارای گذرنامه آمریکایی بوده است.

عامل انفجار اتوبوس اسرائیلی‌ها در بلغارستان گذرنامه آمریکایی دارد

به گزارش فارس، رسانه‌های خبری بلغارستان به نقل از "بویکو بوریسوف" نخست‌وزیر این کشور گزارش دادند که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد یک فرد انتحاری با انجام عملیاتی موجب انفجار اتوبوس حامل اسرائیلی‌ها شده است و این فرد دارای گذرنامه آمریکایی است که به احتمال زیاد جعلی است.

بر اساس این گزارش اطلاعات به دست آمده از انفجاری که دیروز در نزدیکی فرودگاه بورگاس رخ داد، نشان می‌دهد که یکی از مجروحان این انفجار که به طرز خطرناکی نیز آسیب دیده است، عامل این انفجار است که پس از سوار شدن به اتوبوس آن را منفجر کرده است.

این فرد دارای گذرنامه آمریکایی است که از ایالت مچیگان صادر شده است و احتمالا جعلی است.

بنابر این گزارش دوربین‌های مراقبت فرودگاه و پارکینگ خودروها از این فرد که یک ساعت قبل از انفجار در حال گشت زنی در فرودگاه و پارکینگ خودروها بوده، فیلمبرداری کرده‌اند. این فرد با لباس اسپرت و دارای موهای بلند بوده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این فرد با هویت ناشناس پس از سوار شدن به اتوبوس اقدام به منفجر کردن آن کرده است و این بر خلاف ارزیابی‌های اولیه مبنی بر قرار داده شدن بسته انفجاری در زیر اتوبوس است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول