اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد خبر داد

نصب 4 دستگاه زلزله‌نگار در چهار نقطه بروجرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: در چهار نقطه از شهر بروجرد، چهار دستگاه زلزله‌نگار نصب می‌شود.

نصب 4 دستگاه زلزله‌نگار در چهار نقطه بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محسن یعقوبی‌فر صبح امروز در جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه در بروجرد، گفت: چهار دستگاه زلزله‌نگار از مرکز ژئوفیزیک تهران درخواست شده است که این چهار دستگاه در چهار نقطه از شهر بروجرد، نصب می‌شوند.

وی با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان و این که در دو ماه گذشته چند زلزله رخ داده است، بیان کرد: این دستگاه‌ها برای، شهرستان بروجرد، لازم و ضروری است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: در سال 85 زلزله‌ای رخ داد که این زلزله خسارت‌های مالی و جانی زیادی را به بار آورد و باید با مقاوم‌سازی ساختمان‌ها بتوانیم از بروز چنین مشکلاتی پیش‌گیری کنیم و تمام ساختمان‌ها در برابر زلزله مقاوم‌سازی شوند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: سالن ورزشی پارک مادر بروجرد به عنوان اتاق بحران در نظر گرفته شده است تا در هنگام نیاز و بروز حوادثی مانند زلزله از آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: تمام تجهیزات و امکانات لازم برای این سالن خریداری و در آن نگه‌داری می‌شود.

در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد، با اشاره به ایجاد کمپ در شهرستان بروجرد گفت: باید با برنامه‌ریزی، کمپ‌هایی در بروجرد ایجاد شود، زیرا این کمپ‌ها در شهرستان لازم هستند.

علیرضا مرادی یادآور شد: در سطح شهرستان بروجرد سالن‌های ورزشی وجود دارد که در عین حال از این اماکن ورزشی استفاده می‌شود، ولی در صورت نیاز و در هنگام ایجاد بحران از این سالن‌های ورزشی به عنوان سرپناه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول