اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری سوارکاری استقامت

لرستانی‌ها گوی سبقت را از دیگر سوارکاران ربودند

خبرگزاری فارس: در دومین روز از مسابقات لیگ سوارکاری استقامت که با حضور هفت تیم روز گذشته در دهکده ساحلی زاینده‌رود برگزار شد، لرستانی‌ها مقام اول تا ششم مسیر 84 کیلومتری را به خود اختصاص داده و کاپ قهرمانی را نیز به خانه بردند.

لرستانی‌ها گوی سبقت را از دیگر سوارکاران ربودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برگزیدگان روز دوم مسابقات سراسری لیگ سوارکاری استقامت قهرمانی کشور معرفی شدند و اصغر کرمی سوارکار لرستانی موفق به دریافت کاپ قهرمانی برای مسیر 80 کیلومتری (اصلی‌ترین بخش مسابقه) شد و عرفان فلاح و رحیم مرادنژاد با کسب مقام دوم و سوم این مسابقات مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در این بخش 15 نفر موفق شدند مسیر مسابقه را به اتمام برسانند که مطابق قوانین به تمام این افراد جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

عرفان فلاح، رحیم مرادنژاد، بهروز مصطفی‌نژاد، محمد مرادنژاد و بهنام کرمی از لرستان، مجتبی پاک‌زاد از اصفهان، هِیمن فرجی از کردستان، سردار حشمت حسن‌زاده از خوزستان، آرام میهمی و تیمور میهمی از کردستان، احسان نیک‌نژاد از همدان، مهدی هلاکوپور از خوزستان، ملیحه شریف، صادق سرداری از کرمان، در بخش مسیر 80 کیلومتری سوارکاری استقامت نفرات چهارم تا پانزدهم این بخش را تشکیل می‌دهند که موفق به دریافت حکم و جوایز نقدی شدند.

گزارش فارس حاکی است در مسیر 60 کیلومتری بزرگ‌سالان به ترتیب ساسان سلیمی از سازمان عمران زاینده‌رود، سیداسدالله موسوی‌فیروزآبادی و رضا شبانی از استان یزد مقام اول تا سوم را به دست آوردند و حکم مدال و جایزه نقدی دریافت کردند.

در 60 کیلومتری غیر بزرگ‌سال (12 تا 18 سال) که دو نفر حضور داشتند ماهان حسنی 13 ساله توانست مسیر مسابقه را به اتمام برساند و مدال درجه یک، حکم و جایزه نقدی دریافت کند.

در مسیر 20 کیلومتری این مسابقات که جزو مسیرهای آغازگر و بدون رقابت است اصغر شهبازی و عماد شهبازی از سازمان عمران زاینده‌رود، حمیدرضا سلیمی، امیرحسین یوسفی و  مهدی جعفرزاده از اصفهان توانستند حکم اتمام مسیر دریافت کنند.

به گزارش فارس، مسابقات سراسری لیگ سوارکاری استقامت در رده‌های 20، 40 و 60 کیلومتر بزرگ‌سال و غیر بزرگ‌سال و 80 کیلومتر بزرگ‌سال در رده‌های انفرادی و تیمی برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول