اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا خبر داد

طرح تذکر زبانی رعایت حجاب در شهرضا اجرا می شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: طرح سازنده تذکر لسانی رعایت عفاف و حجاب بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک در شهرضا اجرا می‌شود.

طرح تذکر زبانی رعایت حجاب در شهرضا اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا ، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین ثمرات روزه داری در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) ماه رمضان را ماه میهمانی خداوند ذکر کرده‌اند و بر اهمیت حفظ تمامی اعضا و جوارح و اعمال انسان در این ماه سفارش کرده‌اند.

یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی در پنجم مرداد سال 58 افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم حضور جوانان در نماز جمعه و بهره‌مندی از برکات این فریضه تاکید دارند.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به هفته تأمین اجتماعی و نقش بیمه در زندگی امروز تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند که تمامی اقشار جامعه از نعمت بیمه برخوردار شوند و نباید با بهانه‌های بی پایه مردم را از این امتیاز بزرگ محروم کرد.

امام جمعه شهرضا با تشریح جایگاه معنوی ماه مبارک رمضان افزود: از مسئولین شهرستان انتظار داریم که با مصادیق روزه‌خواری در این ماه بزرگ به شدت برخورد کنند و از عرضه غذای گرم در طول روز در سطح رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا جلوگیری شود.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل گرانی در جامعه خاطر نشان کرد: مسئولین باید اختلافات بیهوده را کنار بگذارند و در راستای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود با هم فکری و هم اندیشی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مرسی رئیس جمهور جدید مصر در اولین دیدارش به ملاقات پادشاه عربستان رفت و این گویای برخی برنامه‌ها برای آینده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول