اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با وجود تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها صورت گرفت

حضور هزاران فلسطینی در مسجدالاقصی در نخستین روز ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: هزاران فلسطینی از محله‌های مختلف قدس و شهرها و روستاهای حومه آن و اراضی اشغالی سال 1948 و کرانه باختری در نخستین روز ماه مبارک رمضان برای به جا آوردن نماز جمعه راهی مسجدالاقصی شدند.

حضور هزاران فلسطینی در مسجدالاقصی در نخستین روز ماه مبارک رمضان

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، گذرگاه‌ها و ایست‌های بازرسی نظامی در ورودی‌های اصلی شهر قدس شاهد ازدحام جمعیتی است که برای به جا آوردن نماز جمعه نخستین روز ماه مبارک رمضان رهسپار مسجدالاقصی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، گذرگاه قلندیا در شمال قدس و پس از آن نیز گذرگاه شعفاط در اردوگاه شعفاط واقع در مرکز شهر قدس اشغالی شاهد بیشترین ازدحام جمعیت و خودروهای حامل شهروندان هستند.

مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به مردان بالای 40 سال بدون داشتن مجوز اجازه ورود به مسجدالاقصی را خواهند داد و زنان و کودکان زیر 18 سال نیز مجاز به ورود به این مکان مقدس هستند.

مسئولان رژیم اشغالگر از دیشب هزاران نیروی پلیس و یگان‌های ویژه و گارد مرزی را در شهر قدس و بویژه در خیابان‌ها و راه‌های اصلی و کوچه‌های منتهی به مسجدالاقصی مستقر کرده‌اند.

دروازه‌های قدیمی، دیوار قدس و ورودی‌های مسجدالاقصی و محیط آن نیز شاهد استقرار گسترده‌ نیروهای اشغالگر است.

شاهدان عینی گفتند که صدها نظامی و پلیس رژیم اشغالگر در ایست‌های بازرسی و گذرگاه‌های نظامی اطراف قدس مستقر شده‌اند.

این در حالی است که هزاران نفر از شهروندان فلسطینی شب گذشته نماز تراویح را در مسجدالاقصی به جا آورده و ده‌ها هزار نفر دیگر از اهالی قدس و حومه آن نیز نماز صبح را در این مسجد مقدس به جا آوردند و برای اقامه نماز جمعه همچنان در آن حضور دارند.

انتهای پیام/++

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول