اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشعل آشتی ملی فلسطینیان را با رئیس سازمان اطلاعات مصر بررسی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به قاهره سفر کرده است با رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار و درباره پرونده آشتی ملی با وی گفت‌وگو کرد.

مشعل آشتی ملی فلسطینیان را با رئیس سازمان اطلاعات مصر بررسی کرد

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، "خالد مشعل" با "مراد موافی" در مقر سازمان اطلاعات مصر دیدار و درباره پرونده‌های زیادی از جمله پرونده آشتی ملی فلسطینیان با وی گفت‌وگو کرد.

"ابراهیم الدراوی" مدیر مرکز مطالعات فلسطین در قاهره گفت که دو طرف در این دیدار اوضاع فلسطین و کشورهای عربی بویژه تحولات مربوط به آشتی فلسطینیان را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود که مشعل موضوع رفع محاصره نوار غزه در سایه بحران مواد غذائی و انرژی در این منطقه بویژه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را با موافی بررسی کرد.

وی همچنین تصریح کرد که مشعل امروز در دیدار با "محمد مرسی" رئیس جمهور منتخب مصر نیز بسیاری از مسائل را با وی مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود که مشعل با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز که هم اکنون در قاهره بسر می‌برد، دیدار و گفت‌وگو کند.

عباس عصر دیروز با مرسی دیدار و پس از آن اعلام کرد که مانعی برای دیدار وی با مشعل وجود ندارد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول