اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر خبر داد

واگذاری اینترنت پرسرعت در 72 مرکز مخابراتی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از واگذاری اینترنت پرسرعت در 72 مرکز مخابراتی استان بوشهر توسط شرکت مخابرات استان بوشهر خبر داد.

واگذاری اینترنت پرسرعت در 72 مرکز مخابراتی استان بوشهر

سیدعبدالحسین افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه بهره‌برداری از 25000 پورت دیتا در سراسر استان آغاز شده است اظهار داشت: شرکت مخابرات استان بوشهر آماده ارائه اینترنت پرسرعت ( ADSL ) در سراسر استان بوده و اکنون نیز اینترنت پر سرعت در تمام مراکز استان با کیفیت و سرعت مطلوب و همچنین قیمت مناسب در حال واگذاری است.

وی ادامه داد: مشترکینی که خطوط تلفن آن‌ها کابلی (بر روی زوج سیم مسی) است، هیچ مشکلی از بابت دریافت اینترنت ندارند و بعضی از خطوط PCM نیز قابلیت واگذاری سرویس اینترنت را دارا هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به نحوه دریافت سرویس اینترنت از مخابرات تصریح کرد: کلیه هم استانی‌های محترم می‌توانند در سراسر استان از طریق ارسال پیامک به سامانه 10002888 و همچنین تماس با سامانه 2888 تقاضای سرویس ADSL خود را مطرح نمایند، ضمن اینکه در شهرستان‌ها، مراکز مخابراتی و همچنین دفاتر خدمات ارتباطی در کنار امور مشترکین شهرستان‌ها، ثبت‌نام و ارائه سرویس را انجام می‌دهند.

افتخاری در خصوص خطوط PCM گفت: در نقاطی از استان این شرکت مانند تمام شرکت‌های مخابراتی استان‌های دیگر دارای خطوط تلفن ثابت فاقد امکانات فنی بوده و لذا از تجهیزات PCM استفاده شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در بعضی از نقاط که امکانات موجود باشد شرکت مخابرات با صرف هزینه‌ای مضاعف نسبت به برگردان این خطوط و واگذاری اینترنت به متقاضیان خود اقدام می‌نماید.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان در پاسخ به این سوال که آیا نظارتی بر ارائه سرویس اینترنت وجود دارد گفت: کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت، حتی شرکت‌های مخابرات استانی جزء وظایف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، لذا شرکت مخابرات استان بوشهر کاملاً منصفانه و تحت نظارت سازمان تنظیم سعی بر ارائه یک سرویس مطلوب از نظر سرعت و کیفیت و با قیمت مناسب دارد.

وی در رابطه با پهنای باند و واقعی بودن آن جهت تنویر اذهان عمومی اذعان نمود: توزیع پهنای باند تابع قوانین خاصی است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وظیفه نظارت بر این مهم را دارد.

افتخاری در پایان یادآور شد: امیدواریم که در آینده‌ای نه چندان دور و با بررسی تخصصی پیشنهادات و راهکارهای فنی موجود، واگذاری اینترنت به کلیه مشترکین محترم تلفن ثابت مقوله‌ای میسر و سهل‌الوصول شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول