اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری قم

خادمین نیمه شعبان در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان از سوی شهرداری قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

خادمین نیمه شعبان در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان به همت شهرداری قم و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، دلبری شهردار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در خانه ملت، رئیس و اعضای شورای شهر، برخی از مدیران استان و 700 نفر از کارکنان نهادها و ادارات در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این همایش پس از تلاوتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی رئیس ستاد شعبانیه شهرداری قم به حاضرین خیر مقدم گفت.

سپس حجت‌الاسلام آتش‌زر ایراد سخنرانی کرد و با اشاره به اینکه نهادهای استان با وجود تلاش‌های گسترده‌ای که در عرصه خدمتگزاری دارند، هنوز با خدمت‌رسانی مطلوب فاصله داریم تصریح کرد: نیمه شعبان یک مناسبت فراملی و جهانی است که باید تمام کشور برای ارائه خدمات مطلوب بسیج شوند.

در ادامه شهردار قم به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان توفیق بود تا میزبان بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر از عاشقان اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظرسنجی‌های صورت گرفته از زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان نشان می‌دهد آنها رضایت بیش از 90 درصدی داشته‌اند تصریح کرد: این موفقیت از برکت خدمت خالصانه است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه محور فعالیت تمام مدیران استان کریمه آل الله حضرت فاطمه معصومه(س) است تصریح کرد: واقعا تمام نهادهای استان در شهر کریمه اهل‌بیت(س) از دل و جان همراهی می‌کنند و خدمت در این شهر را به عنوان وظیفه و ذخیره الهی می‌دانند.

در پایان این همایش از مدیران و کارکنان شهرداری و سازمان‌هایی که در ایام نیمه شعبان در امر خدمت‌رسانی به زائران فعالیت داشتند، تقدیر شد.

استان قم در ایام نیمه شعبان میزبان میلیون‌ها زائر بقیة‌الله بود که با اجتماع در مسجد مقدس جمکران این روز بزرگ را جشن گرفته و برای تعجیل در ظهور آن حضرت دعا کردند.

این حضور عاشقانه بدون شک نیاز به همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان قم و خدمت‌رسانی صدها نیروی خدماتی، اداری و انتظامی داشت تا زائران بتوانند یک سفر آسان را تجربه کنند.

در جشن‌های نیمه شعبان در استان قم بیش از 12 هزار نفر برای خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته شدند و بیش از 210 مبلغ و مبلغه نیز با استقرار در اطراف مسجد جمکران به اجرای فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول