اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار کلینتون با لیبرمن در قدس/تظاهرات اسرائیلی‌ها مقابل وزارت خارجه

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه آمریکا که به سرزمین اشغالی سفر کرده است با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار کلینتون با لیبرمن در قدس/تظاهرات اسرائیلی‌ها مقابل وزارت خارجه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "معا"، "هیلاری کلینتون" به محض ورود به قدس اشغالی با "آویگدور لیبرمن" در مقر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیدار و به بررسی مسائل مختلف پرداخت.

بر اساس این گزارش تعدادی از اسرائیلی‌ها نیز در مقابل مقر وزارت خارجه تظاهرات کرده و آزادی "جاناتان بولارد" جاسوس رژیم صهیونیستی در آمریکا را خواستار شدند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در پایگاه اینترنتی خود با اشاره به تظاهرات مردمی مصر علیه سفر کلینتون نوشت: پس از گوجه و کفش در مصر، کلینتون و پرز دیدار می‌کنند.

برخی منابع اسرائیلی نیز گفتند که کلینتون و لیبرمن مسائل مهم مشترک را بررسی کردند و پس از آن نیز کلینتون با "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و قرار است با دیگر مقامات صهیونیستی نیز دیدار کند.

بنابر این گزارش عنوان اصلی سفر کلینتون به منطقه "پیشبرد روند صلح در منطقه و تلاش برای بازگشت به مذاکرات" است که این مسئله را در دیدار با "محمد مرسی" رئیس جمهور منتخب مصر نیز بررسی کرد و قرار است طی دو روز سفر خود به سرزمین اشغالی نیز درباره این موضوع با مقامات صهیونیست و مسئولان فلسطینی گفت‌گو کند.

بررسی موضوع برنامه هسته‌ای ایران نیز از دیگر محورهای گفت‌وگوی کلینتون در دیدار با مقامات صهیونیست است.

کلینتون  همچنین قرار است در هتل محل اقامت خود در قدس اشغالی نیز با "سلام فیاض" نخست‌وزیر دولت انتصابی تشکیلات خودگردان دیدار و گفت‌وگو کند.

"دیوید هیل" فرستاده آمریکا به منطقه و "وندی شرمن" معاون کلینتون و نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول