اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

24 واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری واگذار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از واگذاری 24 واحد مسکونی به مددجویان این استان همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

24 واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری واگذار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بهزیستی در این استان، اظهار داشت: در حال حاضر 16 کمپ ترک اعتیاد در این استان فعال است که در مقایسه با سال گذشته رشد چشمگیری یافته است.

وی از راه‌اندازی کمپ بانوان در این استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی کمپ بانوان در شهرکرد در دست بررسی است که تا پایان سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعیدی با اشاره به فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور در سطح این استان، گفت: در حال حاضر 218 تیم اجتماع‌محور در این استان در حال فعالیت است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهرستان‌های لردگان و بروجن خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی 24 واحد مسکونی به مددجویان این استان واگذار می‎شود.

وی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در راستای حمایت از مددجویان این استان، افزود: در سال گذشته افزون بر 7 میلیارد و 757 میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در این استان جمع‌آوری شده است که از این اعتبار 3 میلیارد ریال به زوج‌های جوان کمک‌رسانی شده است.

سعیدی تعداد مراکز ژنتیک این استان را شش مرکز برشمرد و گفت: این تعداد مراکز تاکنون به 2 هزار و 766 نفر خدمات‌رسانی کرده است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در این استان همزمان با 26 و 28 تیرماه جاری خبر داد و ادامه داد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی از مددجویان نمونه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول