اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی 130 واحد مسکونی در جنوب قدس احداث می‌کند

خبرگزاری فارس: منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم در ادامه سیاست‌های شهرک‌سازی خود تصمیم دارد 130 واحد مسکونی جدید در شهرک "هار حوماه" در جبل ابوغینم واقع در جنوب قدس اشغالی احداث کند.

رژیم صهیونیستی 130 واحد مسکونی در جنوب قدس احداث می‌کند

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری" فلسطین الیوم"، اداره موسوم به اداره اراضی اسرائیل برای احداث 130 واحد مسکونی جدید در شهرک هار حوماه در جنوب قدس اشغالی آماده می‌شود و این بخشی از هزار واحد مسکونی است که رژیم صهیونیستی تصمیم به ساخت آنها بویژه برای زوج‌های جوان دارد.

بر اساس این گزارش ساخت این واحدها را "نیتس لیبرمن" مدیر اداره اراضی اسرائیل در کنفرانسی که وزارت دارایی اسرائیل هفته گذشته برگزار کرد، اعلام نمود.

قرار است طی هفته‌های آینده آگهی‌های مناقصه ساخت این واحدها منتشر شود.

منابع صهیونیست همچنین اعلام کردند که تا سال 2014 خیابانی جایگزین خیابان "التلة الفرنسیه" در مرکز قدس اشغالی که همواره با ترافیک سنگین بویژه از زمان آغاز فعالیت قطارهای سبک مواجه است، ایجاد خواهد شد و قرار است این خیابان برای شهرک‌نشینان شهرک"رمات شلومو" مورد استفاده قرار گیرد.

بنابر این گزارش سخن در مورد مسیر خیابان 21 به سمت شمال است که از خیابان 4 در فاصله 350 متری شرق چهارراه التلة الفرنسیه آغاز و با خیابان 20 (بیت حنینا) تلاقی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول