اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

با تجمع برابر سفارت عربستان صورت گرفت

اعتراض تونسی‌ها به حمایت آل‌سعود از گروه‌های تروریستی در سوریه

خبرگزاری فارس: اصحاب رسانه و فعالان سیاسی تونس با تجمع در برابر سفارت عربستان در تونس اقدام رژیم آل‌سعود در سرکوب و کشتار شیعیان عربستان و حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی در سوریه را محکوم کردند.

اعتراض تونسی‌ها به حمایت آل‌سعود از گروه‌های تروریستی در سوریه

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "عربی پرس"، اصحاب رسانه و فعالان سیاسی تونس دیروز چهارشنبه در برابر سفارت عربستان در تونس تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تجمع کنندگان خواستار توقف اقدام عربستان در تامین مالی و تسلیحاتی گروه‌های مسلح در سوریه برای درگیری با دولت و ملت سوریه شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع توطئه مشترک حکام سعودی و قطری علیه آینده ملت سوریه را محکوم کردند.

"انور العبادی" فعال تونسی که از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک این تجمع اعتراضی را ترتیب داده بود گفت: این تجمع نشانه اعتراض ملت تونس به اقدام حکام سعودی در حمایت مالی از مزدوران و گروه‌های تکفیری وهابی برای کشتار مردم سوریه است.

وی افزود: مردم تونس اقدام رژیم آل سعود در ادامه تبعیض علیه شیعیان کشورش در استان قطیف و سرکوب تظاهرات مردمی در این کشور را محکوم می‌کنند.

این فعال تونس تاکید کرد تجمع اعتراض آمیز مردم تونس در برابر سفارت عربستان بازداشت شیخ نمر باقر النمر خطیب برجسته شیعیان این کشور در مسجد العوامیه شهر قطیف را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول