اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بزرگراه لار – خور

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: بزرگراه لار - خور تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بزرگراه لار – خور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن فدایی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم این منطقه در رفت و آمد، اتمام پروژه بزرگراه لار - خور که از سال گذشته شروع شده اما به دلیل پاره‌ای مشکلات اجرای پروژه به تعویق افتاده بود، هم‌اکنون در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار شده که امیدواریم برای تسریع در اتمام این پروژه مسئولان نیز نسبت به تامین اعتبار اهتمام جدی داشته باشند و تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم در سطح این حوزه استحفاظی باشیم.

وی افزود: به دلیل عرض کم این مسیر، حوادث رانندگی بسیاری صورت می‌گرفت که با اتمام این پروژه از بروز تصادفات جلوگیری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: این پروژه با طول دو کیلومتر و عرض 35 متر به صورت سه باند رفت و سه باند برگشت با احتساب شش متر جزیره در وسط، در حال اجراست.

فدایی حجم عملیات مورد نیاز این پروژه را 70 هزار متر مکعب خاکبرداری و 33 هزار مترمکعب خاکریزی، پنج پل و آسفالت آن را 520 هزار متر مربع عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اضافه کرد: اجرای این پروژه به دلیل واقع شدن در محدوده شهری به عهده شهرداری است اما به دلیل اهمیت این پروژه برای دسترسی ایمن و آسان در رفت و آمد مردم، اداره کل راه و شهرسازی لارستان اجرای آن را به عهده گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: بهره‌برداری از این محور باعث تسهیل در رسیدن به فرودگاه بین‌المللی لارستان و بنادر جنوبی مانند بندرلنگه و بندرعباس نیز می‌شود و از طرفی دیگر به دلیل اینکه این محور ارتباط دهنده شهر لار و خور است، از مردم منطقه تقاضای همکاری و مساعدت به منظور تسریع در عملیات را داریم تا شاهد هر چه زودتر به بهره‌برداری رسیدن این پروژه باشیم.

انتهای پیام/ز30‌/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول