اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

مامور به اجرای عدالت هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق، ابرکوه، مهریز، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی بافق را منبع عزت ایران عنوان کرد و گفت: عزت و سربلندی نظام بستگی به اجرای احکام الهی است و ما مامور به اجرای عدالت هستیم

مامور به اجرای عدالت هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق، ابرکوه، مهریز، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و سربلندی نظام بستگی به اجرای احکام الهی است و ما مامور به اجرای عدالت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای دستگاه‌های اداری شهرستان با اشاره به برخی از بی‌عدالتی‌ها در شهرستان بافق اظهار داشت: شهرستان بافق با وجود دارا بودن تمام استعدادهای رشد و ترقی هنوز از لحاظ توسعه با بی‌عدالتی‌های زیادی روبرو است.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای آرام جهت رشد و پیشرفت شهرستان توسط مسئولین افزود: محیطی که می خواهد در آن توسعه و عمران و آبادانی صورت گیرد باید آرامش و وحدت خود را همواره حفظ کند.

وی با مقایسه شهرستان بافق با برخی از شهرهای پیشرفته استان یزد بیان داشت: امروز به طور واضح دیده می‌شود که سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های توسعه در دیگر شهرها از سرعت بالایی برخوردار است، درحالی که برخی شرایط در این نقاط فراهم نیست.

زارع‌زاده به درآمد کلان برخی از معادن شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: در شهرستانی که بیش از 40 معدن فعال وجود دارد که خوراک اکثر کارخانجات داخلی و خارجی را نیز تامین می کند، باید درآمد مالیات بر ارزش افزوده این معادن نیز در همین شهرستان هزینه شود.

وی بافق را منبع عزت ایران عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان بافق دارای استعداد‌های بسیار بالایی در زمنیه‌های اقتصادی علمی و اجتماعی است که نادیده گرفتن آن خیانتی است به مردم این منطقه که همواره درخط نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه بافق نیز در این نشست با اشاره به فرصت‌ها و موقعیت فعلی شهرستان مسئله‌ی اصلی در پیشرفت شهر را حفظ وحدت و انسجام دانست.

حجت‌الاسلام سلیمانی شهرستان بافق را یک شهر استثنائی عنوان کرد و افزود: شهر بافق دارای معادن مختلف است که 85 درصد مردم شهر مستقیم و غیرمستقیم با آن در ارتباطند و همه توجه و امید خود را به این معادن معطوف داشته‌اند درحالیکه معادن شهر محدود می‌باشد.

فرماندار بافق هم در نشست شورای اداری بافق با ارائه خلاصه‌ای از عملکرد فرمانداری گفت :55 سال ازشهرستان شدن بافق می گذرد و ما همچنان در زمینه های مختلف راه، رفاه اجتماعی و بهداشتی مشکل داریم.

حسین ندافیان در ادامه افزود: بافق به عنوان قطب معدنی هنوز از در جایگاه واقعی خود از لحاظ توسعه و پیشرفت قرار نگرفته است و این موضوع باید به جدیت با همراهی مردم و مسئولین پیگیری شود.

وی در ادامه از آغاز به کار گروه توسعه و عمران در شهرستان بافق خبر داد و این کار گروه را در پیشرفت امور موثر دانست.

فرمانداربافق در ادامه سخنان خود در زمینه پیگیری احداث صنایع جوار معدنی گفت: در این زمینه طرح‌هایی کلید خورده است که متاسفانه تاکنون هیچکدام از این طرح ها به نتیجه نرسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته است و مسئولین قول‌هایی داده اند که در صورت اجرایی شدن آنها نوید خوبی برای جوانان شهرستان خواهد بود.

فرماندار بافق افزود: اولویت شهرستان ایجاد اشتغال است که برای ایجاد 1000 شغل برنامه‌ریزی شده است و مشخص گردیده که هر دستگاه چه سهمی در اشتغال خواهد داشت.

در این نشست اعضای شورای اداری بافق با بیان دیدگاه‌های خود در زمینه ایجاد اشتغال پایدار ، توسعه صنایع جوار معدنی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان بافق برنامه‌ریزی کردند.

 

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول