اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته انجام شد

کشف 4.5 کیلوگرم مواد روانگردان در خوزستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف 4 کیلو و 500گرم مواد روانگردان شیشه در 24 ساعت گذشته توسط پلیس خبر داد.

کشف 4.5 کیلوگرم مواد روانگردان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالله نظرپور اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات و انجام اقدامات اطلاعاتی چندین ماهه بر روی یک باند عمده تهیه و توزیع مواد روانگردان و اطلاع از اینکه قرار است محموله‌ای از تهران به مقصد اهواز ارسال شود، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با اطلاع از طریقه حمل و ساعت حرکت در معبر ورودی شهرستان اهواز به طور نامحسوس مستقر شده و با رسیدن خودروی حامل مواد روانگردان که یک دستگاه اتوبوس بود آماده اجرای عملیات شدند.

نظر پور در ادامه گفت: پس از توقف اتوبوس در ترمینال اهواز شخصی برای تحویل بسته ارسالی از تهران نزد راننده خودرو رفت که در یک اقدام غافلگیرانه توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مأموران پلیس در بازرسی از بسته ارسالی که حاوی دو جفت باند پخش خودرو بود چهار کیلو و 500گرم مواد روانگردان شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در باند پخش تعبیه شده بود کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با توجه به فرار همدست متهم با خودرو هنگام رویت مأموران خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری همدست یا همدستان وی ادامه دارد و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردید.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول