اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هم‌یاران فرهنگسرای ایمنی

بزرگ‌ترین مانور امداد و نجات شهری در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای ایمنی مشهد گفت: بزرگ‌ترین مانور امداد و نجات شهری با حضور مسئولان شهری در محل اراضی سینما سیمرغ مشهد ساعت 9 صبح 22 تیرماه امسال برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین مانور امداد و نجات شهری در مشهد برگزار می‌شود

سعید بیژنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در راستای برگزاری این مانور، آتش‌نشانان داوطلب شهر بهشت، هم‌یاران فرهنگسرای ایمنی و چندی از پرسنل این فرهنگسرا از عوامل برگزار کننده این مانور هستند.

مدیر فرهنگسرای ایمنی مشهد در ارتباط با چگونگی برگزاری این مانور گفت: تعداد 50 نفر از شهروندان دوره دیده اعم از خواهر و برادر با دیدن دوره آموزشی بالغ بر 50 ساعت اقدام به برگزاری این مانور می‌کنند که بر این اساس شعار "شهر ایمن با کمک و مشارکت تمام شهروندان دست یافتنی است" را می‌توان از عمده نکات مثبت این مانور دانست.

وی مشارکت مردمی و حساس شدن مسئولان به مواقع بحران و استفاده از نیروهای مردمی را از جمله اهداف برگزاری بزرگ‌ترین مانور امداد و نجات شهری دانست.

مدیر فرهنگسرای ایمنی مشهد در ادامه گفت: اهدای لوح دوره‌های سفیران ایمنی و کارت آتش‌نشانان داوطلب در کنار خانواده‌های آنها نیز از جمله برنامه‌های جانبی این مانور است و عموم مردم می‌توانند از این مانور بازدید کنند تا ضمن دربر گرفتن انگیزه مضاعف به مشارکت در این مقوله نیز نگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول