اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان:

کمک‌های اداره‌کل ورزش، انگیزه خیّران ورزشی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان گفت: بیشتر خیّران ورزشی اصفهان پس از کمک‌های این اداره، حامی ورزشی بیماران می‌شوند.

کمک‌های اداره‌کل ورزش، انگیزه خیّران ورزشی را افزایش می‌دهد

عباس یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان برای پیش‌برد اهداف ورزشی خود به مبلغی در حدود 250 میلیون تومان نیاز دارد که در سال گذشته تنها 17 میلیون تومان به این هیئت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به طور رسمی 900 نفر عضو هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دوره‌های ورزشی این عزیزان باید به صورت رایگان انجام شود بنابراین هیئت منبع درآمدزایی خاصی از خود ندارد.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان ادامه داد: خیّر ثابتی برای ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در استان اصفهان وجود ندارد و به همین دلیل هر چند وقت یک ‌بار با تشکیل جلساتی با خیّران ورزشی در بخش‌های دولتی و خصوصی مشکلات مالی هیئت را برطرف می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در دوره‌های گذشته زمینی با مساحت 25 هزار مترمربع در اختیار هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان قرار داده شد که البته پس از چندی با مخالفت رو به رو شد.

یزدان‌پناه بیان داشت: از تمام مسئولان ورزشی می‌خواهیم که به بیماران خاص و پیوند اعضا به چشم فرزندان خود نگاه کرده و از تمام توان خود برای ارتقای سطح ورزش این قشر از جامعه استفاده کنند.

وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان گفت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور بیماران خاص و پیوند اعضا به احتمال زیاد پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول