اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

فعالیت 60 هزار واحد صنفی در کردستان

خبرگزاری فارس:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از فعالیت 60 هزار واحد صنفی در قالب 11 مجموعه در سطح استان خبر داد.

فعالیت 60 هزار واحد صنفی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروس شاه‌غیبی ظهر امروز در همایش مشترک روز ملی صنعت و معدن و روز ملی اصناف در سنندج تلاش مسئولان و مدیران ارشد استان را در رشد و توسعه استان ارج نهاد و اظهار کرد: رشد سرمایه‌گذاری در استان پس از سفرهای هیئت دولت و در راس آن سفر مقام معظم رهبری افزایش بسیاری یافته است و امیدواریم  در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره‌برداری و ایجاد اشتغال در سطح استان باشیم.

به گفته وی هر چند تمایل برای سرمایه‌گذاری در استان افزایش پیدا کرده اما متاسفانه بسترهای لازم در استان برای جذب این سرمایه‌گذاری‌ها هنوز فراهم نیست.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: باید برای رفع این مشکل جدی در استان کردستان یک حرکت جمعی و برنامه‌ریزی شده، شکل بگیرد تا شاهد جذب تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در استان باشیم که در صورت عملی کردن این مهم بخش زیادی از مشکلات و کمبودهای فعلی برطرف می‌شود.

شاه‌غیبی با اشاره به اینکه باید شرایطی را مهیا نمود تا در شرایط مساوی بین استان‌های صنعتی و استان کردستان فرد سرمایه‌گذار کردستان را انتخاب نماید، گفت: ما باید با ایجاد مشوق‌های لازم در این عرصه قدم‌های بهتری برداریم تا به نتیجه لازم برسیم.

وی بر تعامل بیشتر بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: اصناف ما عادل و منصف هستند و همدلی و همراهی خوبی با ما در راه رسیدن به اهداف دارند.

شاه‌غیبی گفت: در سال‌جاری بهر‌ه‌برداری خام از معادن استان صورت نگرفته و تلاش ما این است که بهره‌برداری از معادن با فرآوری و ارزش افزوده همراه باشد.

در همایش مشترک صنعت و معدن با اصناف کردستان از 22 نفر از اصناف فعال و 26 نفر از فعالان عرصه صنعت و معدن تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول