اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت یک رزمنده دوران دفاع مقدس

حنجره‌هایی که علیه مهدی شلمچه‌ای باز و بسته می‌شوند

خبرگزاری فارس: یک رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوربین نمایندگان گیلان در استانداری به دنبال چه کسی است، از حنجره‌هایی که علیه مهدی سعادتی استاندار شلمچه‌ای این استان فریاد می‌زنند، انتقاد کرد.

حنجره‌هایی که علیه مهدی شلمچه‌ای باز و بسته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هوشنگ متقیان در یادداشت خود برای دفتر خبرگزاری فارس در گیلان، موضوع شایعه تغییرات استاندار گیلان و جوسازی برخی افراد در استان علیه سعادتی را مورد تحلیل قرار داد و اظهار کرد: با آمدن مهدی سعادتی خیمه‌های پرزرق و برق برپا شده برخی‌ها در بخش اعتبارات استانداری باید برچیده می‌شد، آخر نمی‌شد با سعادتی کنار آمد و مهدی سعادتی همان کسی نبود که راه صد ساله را یک شبه طی کند، او خود را پاسدار امام راحل می‌دید نه اهل معامله، مهدی سعادتی هر شب خواب سنگرهای جبهه و میادین فرهنگ را می‌دید بنابراین با این مهدی باید چنان کاری کرد تا شبانه تخت پادشاهی گیلانستان را ترک کند و آن را به اهلش واگذارد.

رئیس سابق ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان ادامه داد: برنامه‌های کاندیداهای جنبش ظاهرالصلاح‌های گیلان یکی پس از دیگری، زیرزمینی و طبق توافقات سفرای التفاظ (سبز، کارگزار و اصلاح‌طلب) در نشست‌های محفلی آذرماه 90 در ساختمان حاشیه پارک قدس رشت پیش رفت که یک‌باره خبر رد صلاحیت مهدی آل‌بیت آتش‌بیار معرکه‌ای جدید شد.

متقیان گفت: واکنش‌ها آغاز شد و در درون همین تیم حنجره‌ها به شکایت و زیر سؤال بردن خدمات دولت و مدیران استان به نمایندگی از آن طرف آبی‌ها باز و بسته شد و پس از پایان انتخابات سرداران سپاه در بین تبلیغات ناجوانمردانه و نداشتن وحدت رویه از دور خارج می‌شوند و جنبش ظاهرالصلاح‌ها با دادن چند تلفات رد صلاحیتی سرود فتح می‌خوانند و حالا دیگر همه چیز مطابق میل آنها پیش می‌رود و از تریبون‌های مختلف و برپایی همایش‌های ساختگی و از طریق برخی سایت‌ها و رسانه‌های مجازی و محله‌گردی آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند.

وی با انتقاد از اظهارات یکی از نمایندگان مردم رشت و آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: یکی از نمایندگان رشت خوشحال و سرمست از دیدارهای خود با بالانشین‌ها حکایت می‌کند و نماینده آستانه‌اشرفیه مشکلات زمان آل‌بویه این شهرستان را به مدیریت سیاسی امروز گیلان نسبت می‌دهد و گویا قرار است با رفتن مهدی شلمچه‌ای از استانداری مشکل تاریخی کارخانه‌های صنعتی و کشاورزی آستانه‌اشرفیه به یک‌باره برطرف شود.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان موافق تغییرات نیستند، تصریح کرد: یکی از نمایندگان گیلان نیز در مصاحبه اخیر خود دوپهلو سخن گفته و از طرفی عنوان کرده دولت تغییر سعادتی را در دستور ندارد و از طرف دیگر به مخالفان استاندار چراغ سبز نشان داده و اعلام کرده اگر گزینه شما دارای فلان مشخصات باشد، موافقت می‌کنم.

وی مصاحبه‌های دو نماینده رشت و آستانه‌اشرفیه را شتاب‌زده خواند و گفت: این نمایندگان بدون مقدمه و شتابزده سرود فتح می‌خوانند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول