اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال:

167 نفر به کادر درمانی بیمارستان امام (ره) خلخال افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: تا پایان نیمه اول سال جاری 167 نفر به کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال افزوده می‌‌شود.

167 نفر به کادر درمانی بیمارستان امام (ره) خلخال افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل حبیبی صبح امروز در مراسم تجلیل از پرستاران، ماماها و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال به مناسبت میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: درمانگاه کلور در بخش شاهرود خلخال در ماه‌های اخیر با دو پزشک مجهز شده و با حل مشکل کمبود نیروی متخصص و کادر درمانی بیمارستان خلخال تا پایان نیمه اول سال جاری 167 نفر به کادر درمانی بیمارستان امام (ره) خلخال افزوده می‌‌شود.

وی افزود: هم اکنون بیماران دیالیزی خلخال با هشت دستگاه دیالیز در بیمارستان امام (ره) خلخال تحت مداوا هستند که نقش خیرین در کمک‌رسانی برای خرید دستگاه‌ها و اهدا به بیمارستان امام خلخال از برجسته‌ترین اعمال خیر در کمک‌رسانی به توسعه بیمارستان است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام (ره) خلخال علاوه بر کاهش اعزام‌ها از 60 نفر در ماه به 40 نفر رسیده، خاطرنشان کرد: در این راستا از تردد و مسافرت‌های بی‌مورد به مرکز استان جلوگیری شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در طی سال گذشته بیش از 150 هزار آزمایش بیماران مراجعه کننده به بیمارستان در آزمایشگاه مرکزی بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شده و بیش از 72 هزار بیمار با مراجعه به بیمارستان پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار خلخال نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) ابراز داشت: با بهسازی ساختمان قدیم بیمارستان خلخال بیش از 2 میلیارد تومان هزینه در بیت‌المال صرفه‌جویی خواهد شد.

ذبیح‌الله عبداللهی گفت: 70 میلیون تومان در سال 91 برای تکمیل و بهسازی ساختمان قدیم بیمارستان خلخال با هدف تبدیل شدن به دانشگاه علوم پزشکی تخصیص یافته است.

وی بیان داشت: در سال گذشته نیز 112 میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته بود که با اجرایی شدن و اتمام تعمیر و مرمت این ساختمان بزرگ بیمارستان قدیم خلخال در خیابان شهید مظفر عزیزی، بیش از 2 میلیارد تومان در بیت‌المال و هزینه‌های دولتی صرفه‌جویی خواهد شد.

امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات پرسنل و مدیریت دانشکده علوم پزشکی خلخال ظرافت و اهمیت شغل پرستار را یادآور شد و افزود: پرستاران پیش از مداوای جسمی بیماران با روحیه بخشی و اخلاق‌مداری در بالا بردن ضریب روحی و جسمی و سلامتی بیماران تاثیر‌گذارند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری با بیان اینکه پرستاران باید به داشتن الگویی همچون زینب (س) افتخار کنند، ابراز داشت: این شیر زن دشت کربلا توانست با شجاعت، صبر و استواری جایگاه پرستاران را در اسلام مرتبه‌ای عظیم بخشد.

وی بیان داشت: رفتار و خصوصیات ائمه اطهار (ع) باید سرلوحه حرکت پرستاران و کادر درمانی باشد زیرا در سخت‌ترین شرایط روحی و کاری به مداوای مردم می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، رئیس بیمارستان خلخال، کادر درمانی و پرستاران شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره)خلخال با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول