اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با تلفات سنگین در جبهه تروریست‌ها

«حمص» سوریه در شرف پاکسازی مجدد

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه پس از اخطارها و ضرب‌الاجل‌های متعدد، سرانجام پس از گذشت بیش از 10 روز حمص را در آستانه پاکسازی کامل از گروهک‌های مسلح تروریستی قرار داد.

«حمص» سوریه در شرف پاکسازی مجدد

به گزارش فارس، پس از آنکه ورود ناظران بین‌المللی به سوریه پوششی شد تا گروه‌های مسلح سوریه بار دیگر به مواضع خو بازگردند و با حجم انبوه قاچاق سلاح در برخی شهرهای سوریه موضع خود را بازسازی کنند، یک بار دیگر ارتش سوریه با اقدامات قاطع، در صدد پاکسازی کامل شهر حمص و استان حمص از گروه‌های مسلح است.

پیش از این در ماه فوریه گذشته (بهمن و اسفند ماه 90) ارتش سوریه مناطق حمص بخصوص منطقه باباعمرو را پاکسازی کرده بود، اما طرح ورود ناظران بین‌المللی، بهانه‌ای شد تا حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی تروریست‌ها به بازسازی آنان بپردازند.

روزنامه الوطن سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه و نیروهای حافظ امنیت، الان بر بیشتر محلات شهر حمص کنترل پیدا کرده‌اند و عملیات پاکسازی از بازماندگان تروریست‌ها ادامه دارد.

به نوشته الوطن، بقایای گروهکهای مسلح در مناطق خالدیه، باب تدمر، ورشه و قرابیص در محاصره است و تلفات سنگینی بر گروه‌های مسلح وارد شده است.

الوطن به نقل از منابع خود اعلام کرد که ارتش سوریه اکنون منطقه سلطانیه را کاملا در اختیار دارد و تروریست‌ها در این منطقه هم خسارت هنگفتی متحمل شده‌اند.

از طرف دیگر، نیروهای گارد مرزی و مسئولان در منطقه القصیر و تلکلخ در ریف حمص همچنان گروه‌های مسلح را تحت پیگرد قرار داده اند و مانع نفوذ آنان به داخل استان حمص می‌شوند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول