اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 335 میلیون تومان

کلانتری شهر احمدآباد اردکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کلانتری شهر احمدآباد اردکان با اعتبار 335 میلیون تومان افتتاح شد.

کلانتری شهر احمدآباد اردکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، این کلانتری در حوزه استحفاظی شهر احمدآباد و با حضور امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان و تابش نماینده مردم اردکان و امام جمعه و مسئولان شهرستان و شهر احمدآباد در زمینی به مساحت 1346 مترمربع، زیربنای 513 متر با اعتبار 335 میلیون تومان و در مدت زمان 15 ماه احداث و راه‌اندازی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در این مراسم با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم در استان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه کشفیات موادمخدر 36 درصد افزایش داشته‌ایم و در حوزه تصادفات جرحی و فوتی نیز 20 درصد کاهش همچنین در حوزه سرقت 30 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت ویژه اقتصادی و وسعت زیاد از اهمیت و اولویت ویژه‌ای در استان یزد برخودار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان نیز در این مراسم با تشریح موقعیت حساس این کلانتری اظهار داشت: اماکن قابل توجهی از جمله شهرک صنعتی با 35 کارخانه فعال، ایستگاه فرستنده پرقدرت رادیویی چاه افضل، ایستگاه راه آهن، دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی در مجموع با هزار و 500 دانشجو و چند واحد تولیدی بزرگ در حوزه استحفاظی این کلانتری قرار دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس نیز با تاکید بر تقویت و ارتقا نیروی انتظامی شهرستان اردکان گفت: شرایط ویژه حاکم بر شهرستان و حوزه وسیع جغرافیایی آن مستلزم آن است که نیروی انتظامی از نظر مالی و نیرو پشتیبانی شود.

وی حفاظت از سرمایه‌گذاری انجام شده و مراکز صنعتی شهرستان را از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی در شهرستان اردکان برشمرد و خواهان استقرار یک واحد پلیس 10+ در شهر احمدآباد شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول