اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

در دیدار رهبران تشکل‌ها و جماعت‌‌‌های اسلامی

مرسی: مصر نیازمند ایستادن در صفی واحد برای نجات مردم است

خبرگزاری فارس: محمد مرسی،‌ رئیس جمهوری منتخب مصر در دیدار با رهبران تشکل‌ها و جماعت‌های اسلامی مصر تاکید کرد که برای نجات مردم کشور نیازمند ایستادن در صفی واحد و متشکل است.

مرسی: مصر نیازمند ایستادن در صفی واحد برای نجات مردم است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع،‌ محمد مرسی روز گذشته (پنج‌شنبه) با رهبران و روسای جماعت‌ها و تشکل‌های سلفی و اسلامی مصر دیدار کرد.

در این دیدار رئیس جمهوری منتخب مصر رهبران و روسای جماعت‌ها و گروه‌های سلفی و اسلامی را به وحدت و یکپارچگی دعوت و تاکید کرد که مصر هم اکنون نیازمند آن است که برای نجات مردم با یکدیگر متحد شویم.

"طارق الزمر"، عضو دفتر سیاسی حزب "آبادانی و توسعه"، شاخه سیاسی جماعت اسلامی در این ارتباط تاکید کرد که افرادی که با مرسی دیدار و گفت‌وگو داشتند، حمایت خود از وی را برای مقابله با چالش‌های موجود در کشور اعلام کردند.

الزمر فضای حاکم بر جلسه دوستانه و خوب توصیف کرد و این بدین معناست که همه خواهان همکاری و دست به دست هم دادن برای آبادانی و ساخت کشور هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول