اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

الاخبار: اخوان المسلمون مصر مصاحبه «فارس با مرسی» را تأیید کرد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که اخوان المسلمون مصر بر خلاف برخی منابع ناشناس، مصاحبه خبرگزاری فارس با رئیس جمهور منتخب مصر را تایید کرد.

الاخبار: اخوان المسلمون مصر مصاحبه «فارس با مرسی» را تأیید کرد

به گزارش فارس، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به تحلیل اولین سخنرانی محمد مرسی رئیس جمهوری مصر پرداخت.

این روزنامه در انتهای گزارش خود به انتشار شایعاتی در خصوص مصاحبه خبرگزاری فارس با محمد مرسی پرداخت و اعلام کرد در اثنای مشغولیت مصری‌ها به تحلیل اولین سخنرانی رئیس جمهوری جدید خود، روز گذشته هیاهویی درباره مصاحبه خبرگزاری فارس ایران با محمد مرسی بر پا شد.

الاخبار نوشت: برخی منابع رسانه‌ای این مصاحبه را تکذیب کرده‌اند اما منابعی در اخوان المسلمون مصر تایید کردند که محمد مرسی با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده است.

الاخبار به مصاحبه اول خبرگزاری فارس با مرسی اشاره کرد و نوشت: اما برخی منابع در جماعت اخوان المسلمون [مصر] به الاخبار تاکید کردند که 10 روز قبل از پیروزی، مرسی با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده است.

در پی تکذیب برخی منابع خبری مغرض درباره مصاحبه دوم خبرگزاری فارس با محمد مرسی، خبرگزاری فارس شب گذشته بار دیگر مصاحبه اول خود با محمد مرسی را به همراه فایل صوتی آن منتشر کرد.

فارس همچنین در مصاحبه دوم نیز قبل از آنکه برخی منابع وابسته به جبهه ضدایرانی مانند بی‌بی‌سی برای تحت الشعاع قرار دادن مواضع محکم رئیس جمهوری مصر در ارتباط با مناسبات بهتر با ایران، آن را تکذیب کنند، فایل صوتی مصاحبه را به همراه مشروح مصاحبه منتشر کرد.

الاخبار در ادامه اعلام کرد که در این مصاحبه، مرسی اعلام کرده است که «برای از سرگیری مناسبات طبیعی با ایران طبق منافع مشترک تلاش خواهد کرد تا توازن در منطقه حاصل شود».

بر خلاف جنجال ساختگی که برخی رسانه‌های مغرض مانند بی‌بی‌سی درباره مصاحبه فارس با رئیس جمهوری مصر ایجاد کردند و برخی رسانه‌های غافل داخلی آن را در داخل ایران دامن زدند، هیچ منبع رسمی در مصر -با هویت مشخص و رسمی- یا دفتر محمد مرسی این مصاحبه را تکذیب نکرده است.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول