اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری ارشاد هرمزگان صورت گرفت

برگزاری نخستین کارگاه مقدماتی آموزش نویسندگی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه مقدماتی آموزش نویسندگی توسط انجمن مؤلفان و نویسندگان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگاه مقدماتی آموزش نویسندگی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی بهرامشاهی رئیس انجمن مؤلفان استان هرمزگان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: در این دوره آموزشی که به مدت 3 روز برگزار شد 40 نفر از مؤلفان، نویسندگان و پژوهشگران سطح استان حضور داشتند و مورد استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی افزود: این نخستین کارگاه آموزشی در حوزه نویسندگی بود و سعی داریم به صورت مستمر در ماه‌های آتی نیز برگزاری آن تداوم یابد.

رئیس انجمن مؤلفان و نویسندگان هرمزگان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این انجمن در حوزه آموزش برگزاری دوره های مقدماتی برای پژوهشگران و نویسندگان شهرستان‌های مختلف هرمزگان است که از امکانات آموزشی بی‌بهره هستند.

بهرامشاهی بیان داشت: طی چند سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تعداد کتب منتشر شده از مؤلفان استان افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی اضافه کرد: تهیه اطلس فرهنگی استان هرمزگان که به سفارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن طی سال ‌جاری است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول