اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الوطن: فارس با انتشار فایل صوتی مصاحبه با مرسی، تردیدها را از بین برد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه مصری اعلام کرد که خبرگزاری فارس با انتشار فایل صوتی مصاحبه با رئیس‌جمهور منتخب مصر ساعاتی پیش از اعلام پیروزی وی در انتخابات، تمامی تردید‌ها درباره صحت این مصاحبه را از بین برد.

الوطن: فارس با انتشار فایل صوتی مصاحبه با مرسی، تردیدها را از بین برد

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه مصری "الوطن"، در پی انتشار اخبار مشکوک برای زیرسوال بردن مصاحبه این خبرگزاری با "محمد مرسی" رئیس جمهور منتخب مصر تنها چند ساعت پیش از اعلام پیروزی اش در انتخابات، با انتشار خبری تاکید کرد که خبرگزاری فارس با گذاشتن فایل صوتی مصاحبه و درج مصاحبه تفصیلی آن، آب پاکی را بر روی دست کسانی ریخت که این خبر را رد می‌کردند.

روزنامه الوطن مصر

این روزنامه نوشت: خبرگزاری ایرانی "فارس" فایلی صوتی از مصاحبه "هشام البقلی" خبرنگار فارس در قاهره با "محمد مرسی" قرار داد درحالی که برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری رسمی "الشرق الاوسط" این خبر را رد کرده بودند و به نقل از یک منبع آگاه بدون اشاره به نام او نوشته بودند: تمام آنچه که این خبرگزاری ایرانی از زبان دکتر مرسی منتشر کرده است، صحت ندارد.

در ادامه این خبر آمده است: خبرگزاری فارس نیز به طور غیرمستقیم با درج این مصاحبه تفصیلی به طور مکتوب و قرار دادن فایل صوتی‌اش به این ادعاها واکنش نشان داد.

مرسی در این مصاحبه درباره بازگشت روابط مصر و ایران گفته بود: ما باید روابط طبیعی خود با ایران را بر اساس منافع مشترک دو کشور و توسعه زمینه‌های هماهنگی سیاسی و همکاری اقتصادی ازسر بگیریم زیرا این امر «توازن راهبردی» در منطقه ایجاد خواهد کرد و این مسئله بخشی از برنامه من است.

وی درباره روابط آینده مصر با رژیم صهیونیستی گفته است: سیاست ما در قبال اسرائیل سیاست برابری خواهد بود زیرا ما در همه زمینه‌ها از آنها کمتر نیستیم و با همه در مورد بازگرداندن حقوق فلسطینیان به صاحبان آن بحث خواهیم کرد زیرا این امر بسیار اهمیت دارد و در توافقنامه کمپ دیوید نیز تجدید نظر خواهیم کرد که البته همه این موارد از طریق نهادهای دولتی و کابینه صورت خواهد گرفت زیرا من به تنهایی هیچ تصمیمی را اتخاذ نخواهم کرد.

انتهای پیام/. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول