اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

تیم لیگ برتری گهر دورود حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: از تیم لیگ برتری فوتبال گهر شهرداری دورود لرستان حمایت می‌کنیم.

تیم لیگ برتری گهر دورود حمایت می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت تیم فوتبال گهر زاگرس دورود لرستان با بیان اینکه بیش از 20 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تجهیز و آماده‌سازی ورزشگاه دورود و تقویت تیم گهر هزینه می‌شود، گفت: بر همین اساس تمام سکوهای ورزشگاه تختی دورود با تأمین و صرف هزینه‌های مورد نیاز از سوی استانداری لرستان به صندلی‌های مناسب برای حضور تماشاچیان مجهز می‌شوند.

استاندار لرستان گفت: در همین ارتباط تاکنون حدود 3 هزار صندلی از سوی استانداری خریداری و در این ورزشگاه نصب شده و کار نصب صندلی در دیگر بخش‌های ورزشگاه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: کار خرید و نصب تابلو (اسکوربورد) ورزشگاه تختی نیز از سوی استانداری لرستان انجام شده و به زودی در این مجموعه نصب می‌شود.

استاندار لرستان گفت: هم‌چنین تأمین روشنایی مورد نیاز ورزشگاه برای انجام بازی‌های شبانه، فنس‌کشی مجموعه، اجرای کابل برق و تصویر و نصب دوربین مدار بسته در این ورزشگاه نیز از سوی استانداری لرستان انجام می‌شود.

دهمرده با اشاره به قطعی شدن موضوع واگذاری تیم به شهرداری از سوی دادستانی کل کشور، اظهار داشت: شهرداری دورود به عنوان مالک تیم گهر می‌باید ضمن انجام تعهدات خود در قبال تیم، در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به تجهیز و آماده‌سازی ورزشگاه و تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اقدام کند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول