اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

با نزدیک شدن به اعلام نتایج انتخابات مصر

نظامیان ساختمان‌های کلیدی را محاصره کردند/ افزایش حضور مردم در میدان التحریر

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر، مردم بار دیگر عازم میدان التحریر شده و نیروهای امنیتی مصر نیز ساختمان های کلیدی را محاصره کرده‌اند.

نظامیان ساختمان‌های کلیدی را محاصره کردند/ افزایش حضور مردم در میدان التحریر

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مصر، گروه های مختلف آمادگی های لازم را برای اعلام نتایج انتخابات کسب می کنند، در این میان نیروهای امنیتی خیابان شورای وزیران را بستند و نیروهای امنیتی مرکزی نیز استقرار خود در این منطقه را تقویت کرده‌اند.

علاوه بر این ساختمان، تعداد زیادی از نیروها نیز پشت دیوارهای مجلس ملی مستقر شده‌اند.

نیروهای امنیتی مصری حتی فرودگاه بین المللی این کشور را نیز تحت محاصره خود گرفته اند.

در مقابل، ملت انقلابی مصر نیز با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج انتخابات بار دیگر به میدان التحریر روی آورده اند و حضور خود را در این میدان تقویت کرده اند، آنها با سردادن شعارهایی تاکید دارند که عصر امروز محمد مرسی به کاخ ریاست جمهوری خواهد رفت. تظاهرات کنندگان همچنین میدان التحریر را به روی خودروها بسته اند و تجمع گسترده ای در این میدان دارند.

در میدان التحریر همچنین صدای سرودهای ملی نیز شنیده می شود، مردم مستقر شده در میدان التحریر همراه با امید و نگرانی نسبت به احتمال تقلب در انتخابات منتظر فرا رسیدن ساعت اعلام نتایج رسمی انتخابات هستند.

ساعت سه بعد از ظهر امروز به وقت محلی قرار است نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام شود.

این در حالی است که "عصام العریان" یکی از رهبران حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمون مصر  به شورای نظامی در خصوص بازی با آرای مردم یا تجدید انتخابات ریاست جمهوری کشور هشدار داد و از شورای نظامی حاکم بر کشور خواست تا قدرت را در زمان مقرر به رئیس جمهور منتخب وگذار کند و بازگشت به پادگان ها پایبند باشد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول