اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تمسخر کابینه احتمالی احمد شفیق

خبرگزاری فارس: یک نویسنده مصری با تصور تخیلی کابینه احمد شفیق در صورت تحمیل وی به ملت مصر نوشت که وی عمر سلیمان را به معاون خود انتخاب خواهد کرد و طنطاوی نیز وزیر دفاع وی خواهد بود.

تمسخر کابینه احتمالی احمد شفیق

به گزارش فارس به نقل از الفجر، علاء الاسوانی نویسنده و رمان نویس معروف مصری در واکنش به برخی اخبار در مورد تصمیم شورای نظامی برای تحمیل احمد شفیق به ملت مصر کابینه ای تخیلی از سوی احمد شفیق را در صورت پیروزی در انتخابات منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش وی تاکید کرده که در صورت رئیس جمهور شدن احمد شفیق عمر سلیمان به معاون وی انتخاب خواهد شد و حسن عبد الرحمن مدیر امنیت داخلی خواهد بود و محمود وجدی نیز وزارت کشور را در اختیار خواهد گرفت.

این گزارش محمد حسین مشیر طنطاوی رئیس شورای نظامی را وزیر دفاع می داند و احمد زکی بدر را نیز وزیر تعلیم معرفی می کند. وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی این افراد از سران رژیم سابق در مصر بوده اند، این سوال را مطرح می کند که آیا واقعا انقلابی در مصر رخ داده است؟

الاسوانی در ادامه اظهار نظر خود که در سایت توئیتر منتشر کرده، فائزة ابوالنجا وزیر تعاون بین المللی، احمد العدل وزیر دادگستری، مصطفی بکری وزیر اطلاع رسانی و اسامه الغزالی نیز وزیر امور خارجه انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول