اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

الجزیره خبر داد

تدابیر امنیتی ارتش مصر در اسکندریه در آستانه اعلام نتایج انتخابات

خبرگزاری فارس: نیروهای ارتش مصر همزمان با نزدیک شدن زمان اعلام نتایج انتخابات مصر تدابیر امنیتی گسترده‌ای در شهر اسکندریه به اجرا درآوردند.

تدابیر امنیتی ارتش مصر در اسکندریه در آستانه اعلام نتایج انتخابات

به گزارش مانیتورینگ فارس، کمیته هماهنگی نیروهای ملی و سیاسی در اسکندریه اعلام کرد که تا تامین نشدن مطالبات مردم اعتراضات ادامه خواهد داشت.

شبکه الجزیره از اسکندریه دومین شهر بزرگ مصر خبر داد که بعد از تظاهرات شب گذشته آرامشی شکننده در مرکز این شهر و خیابان‌های اطراف ساختمان فرماندهی شمالی نیروهای نظامی وجود دارد.

"محمد نصر" روزنامه نگار مصری از اسکندریه گزارش داد که  شب گذشته این شهر شاهد تظاهراتی در رد متمم قانون اساسی و انحلال پارلمان بوده است.

مردم تاکید کرده‌اند که انحلال پارلمان بی‌توجهی شورای نظامی به آرا 30 میلیون مصری است که در انتخابات رای داده‌اند و خواستار اعلام فوری نتایج انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند.

بنا بر گزارش الجزیره تدابیر امنیتی در اطراف ستاد فرماندهی نیروهای شمالی ارتش مصر افزایش یافته است و نیروهای ارتش دایره امنیتی گسترده و شدیدی را ایجاد کرده‌اند.

بنابر این گزارش، ارتش موانع امنیتی متعددی در مقابل ساختمان‌های مهم ترتیب دیده است و مدیر امنیت اسکندریه که معاون وزیر کشور مصر است در این باره تصریح کرده که نیروهای مسلح ملتزم به تامین امنیت کامل نقاط حساس شهر خواهند بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول