اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

نتایج نهایی انتخابات احتمالا امروز اعلام می‌شود

یک مقام کمیته انتخابات: تغییری در نتیجه اعلام شده انتخابات مصر به وجود نمی‌آید

خبرگزاری فارس: بعد از تظاهرات میلیونی مردم مصر، یک منیع در کمیته انتخابات با عقب نشینی از ادعاهای سابق این کمیته گفت که بازشماری آراء به پایان رسیده و احتمالا تغییری در نتیجه که همان پیروزی محمد مرسی است، ایجاد نشده است.

یک مقام کمیته انتخابات: تغییری در نتیجه اعلام شده انتخابات مصر به وجود نمی‌آید

به گزارش فارس؛ پایگاه خبری بوابه الاهرام به نقل از یک منبع در کمیته انتخابات ریاست جمهوری این کشور نوشت که بازشماری آراء شکایت شده در دور دوم انتخابات به پایان رسیده و هیچ تغییری در نتیجه که همان احتمال موفقیت محمد مرسی نامزد اسلامگرا در این انتخابات است، به وجود نیامده است.

این منبع احتمال داد که نتایج انتخابات روز شنبه اعلام شود، چرا که اعضای کمیته ورئیس آن امروز برای تصمیم نهایی نشستی را برگزار می کنند، وی باز هم تاکید کرد که محمد مرسی شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

عقب نشینی کمیته انتخابات مصر از ادعاهای سابق خود در زمینه احتمال تقلب گسترده در انتخابات در حالی است که دیروز تظاهرات میلیونی مردم این کشور در میدان التحریر دردسرهای دور زدن آراء مردم برای ژنرال ها را واضح تر کرد و نشان داد که آنها به بهانه تقلب نمی توانند افکار عمومی را قانع به کنار گذاشتن نامزد منتخب خود کنند.

این در حالی است که هنوز هم تحصن در میدان التحریر که بنا به دعوت اخوان المسلمون و جنبش شش آوریل از سه روز پیش آغاز شده، ادامه دارد و مردم متعهد شده اند که تا لغو کامل کودتای آرام نظامیان در مورد متمم قانون اساسی و  حمایت از آراء مردمی به تجمع خود پایان ندهند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول