اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب غرب تهران صورت می‌گیرد

اجرای جشنواره‌های فرهنگی ‌ـ مذهبی «فصل نیایش»

خبرگزاری فارس: برنامه‌های فرهنگی ‌ـ مذهبی ویژه ماه شعبان و رمضان با عنوان «فصل نیایش» برای شهروندان محله‌های جنوب غرب تهران برگزار می‌شود.

اجرای جشنواره‌های فرهنگی ‌ـ مذهبی «فصل نیایش»

بهروز محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب تهران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام معنوی ماه‌های شعبان و رمضان یکی از رویکردهای شهرداری به عنوان نهادی فرهنگ ساز، گرامیداشت این ایام است که در این میان با توجه به همزمان شدن ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ماه‌های شعبان و رمضان، آنان فرصت بیشتری برای حضور در این‌ جشنواره‌ها دارند.

شهردار منطقه 17 گفت: محوریت این جشنواره ترویج فرهنگ نیایش و ارتباط با خداوند است که امیدواریم با حضور کارشناسان مجربی که در اجرای این برنامه حضور خواهند داشت، شهروندان منطقه بتوانند بیش از پیش با کاربردهای دین مداری در زندگی شهری آشنا شوند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما این است که تمام محله‌های 14 گانه منطقه در اجرای این برنامه‌ها سهیم باشند که خوشبختانه هر سال مساجد، مراکز مذهبی و به طور کلی شهروندان این منطقه در گرامیداشت این ایام مشارکت فعال و خودجوشی دارند.

محمدزاده عنوان کرد: شهرداری منطقه با حمایت از اجرای چنین برنامه‌هایی در برپایی هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌های مذهبی فعالیت می‌کند و آستان امامزاده حسن (ع)، بوستان‌های منطقه و مساجد از جمله مراکزی هستند که «فصل نیایش» در آنها برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، در اعیاد شعبانیه سامانه‌های نشاط، مسابقات مذهبی‌ ـ فرهنگی و برپایی جشن در سراهای محله رونق خواهد داشت و در شب‌های قدر نیز برنامه‌های آیینی مرسوم در مراکز مذهبی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول