اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان:

غرب به دنبال روی کار آوردن حکومتی با مدل مبارک در مصر است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: غرب و آمریکا به دنبال این هستند که در مصر با آن تمدن کهن و موقعیت استراتژیک حکومتی با مدل مبارک روی کار آورند.

غرب به دنبال روی کار آوردن حکومتی با مدل مبارک در مصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزت‌الله دهقان در جمع اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان این شهر اظهار کرد: دشمن از رویارویی با ما در جنگ نظامی وحشت دارد چرا که می‌داند فرهنگ بسیجی هنوز در این کشور حاکم است.

این فعال فرهنگی سیاسی افزود: آنها می‌دانند که در صورت هرگونه دست درازی و عمل بچگانه ناوگان آنها هدف سلاح‌های جان برکفان بسیج قرار خواهد گرفت.

دهقان به اعتراف نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در مورد قدرت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برای ما همین بس که آن جرثومه فساد عنوان می‌کند از ترس ایرانی‌ها خواب ندارم.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: امروز نباید از تشرها و چنگ و دندان‌های دشمنان به خود ترس راه دهیم بلکه باید از روزی بترسیم که چادر از سر زنان ما برداشته شود.

وی به ترورهای کور دانشمندان هسته‌ای نیز اشاره کرد و بیان داشت: ما پیشرفت خود را دنبال می‌کنیم و آنها نیز نشسته‌اند و به دنبال این هستند که کی و کجا سالی یک بار یکی از دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کنند به این خیال که خللی در اراده راسخ این ملت ایجاد شود.

دهقان به دشمنی استکبار و صهیونیست جهانی و همچنین برخی از کشورهای همسایه با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی که امروز خود را به‌عنوان سردمدار اسلام در دنیا معرفی می‌کند عروسک کوکی استکبار شده است.

وی از رویارویی برگرفته از حسادت و حقد و کینه حکام عربستان در طول سه دهه گذشته با جمهوری اسلامی سخن به میان آورد و گفت: نایف ولیعهد عربستان توطئه‌های زیادی علیه ایران اسلامی طراحی کرد و کشتار حجاج ایرانی در سال 66 با فتنه این شاهزاده سعودی رقم خورد.

وی از کودتای قریب‌الوقوع در مصر توسط نظامیان خبر داد و گفت: غرب و آمریکا به دنبال این هستند که در کشور اثرگذار مصر با آن تمدن کهن و موقعیت استراتژیک حکومتی با مدل مبارک روی کار آورند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول