اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در جریان سفر به روسیه

کلینتون با لاوروف درباره سوریه گفتگو می کند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه آمریکا که در اواخر ماه ژوئن برای شرکت در کنفرانس «زنان در اقتصاد» در سن پترزبورگ به روسیه سفر می‌کند، با همتای روسی خود نیز دیدار و به بررسی اوضاع پیرامون سوریه خواهد پرداخت.

کلینتون با لاوروف درباره سوریه گفتگو می کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ویکتوریا نولاند" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه این کشور در جریان سفر آتی خود به روسیه با "سرگئی لاوروف" همتای روسی خود دیدار و به بررسی اوضاع پیرامون سوریه خواهد پرداخت.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که کلینتون در تاریخ 30-28 ماه ژوئن به روسیه سفر خواهد کرد. وی سرپرستی هیئت آمریکایی در کنفرانس بین المللی تحت عنوان «زنان در اقتصاد» در چارچوب همکاری‌های اقتصادی آسیا-اقیانوس آرام را برعهده دارد که قرار است در این تاریخ در سن پترزبورگ روسیه برگزار شود.

نولاند روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: البته این سفر به منظور شرکت هیلاری کلینتون در نشست «زنان در اقتصاد» و حمایت از نقش زنان در عرصه‌های مختلف برنامه ریزی شده است. ولی سفر به روسیه این امکان را فراهم کرده است تا وزیر خارجه آمریکا با همتای روسی خود دیدار و گفت‌وگو کند و اوضاع کنونی پیرامون سوریه یکی از مهمترین موضوعاتی است که در جریان این ملاقات مورد بررسی طرفین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول