اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت 2 مبارز گردان‌های القدس در شمال نوار غزه/ شمار شهدای جنایت امروز به 5 نفر رسید

خبرگزاری فارس: 2 مبارز گردان‌های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی بر اثر حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در شرق شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

شهادت 2 مبارز گردان‌های القدس در شمال نوار غزه/ شمار شهدای جنایت امروز به 5 نفر رسید

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"سما"، "ادهم ابوسلمیه" سخنگوی امداد و اورژانس غزه گفت که تیم‌های امداد پیکر دو شهید را به بیمارستان"بیت حانون" در شمال نوار غزه منتقل کردند.

ابوسلمیه تصریح کرد که این دو شهید "محمد شبات"(24 ساله) و "اسماعیل ابوعوده"(24 ساله) نام دارند.

گردان‌های القدس وابسته به جهاد اسلامی نیز اعلام کردند که این دو شهید از اعضای این گردان‌ها هستند.

"ابواحمد" سخنگوی گردان‌های القدس تاکید کرد که رژیم اشغالگر به نقض آتش‌بس ادامه می‌دهد و این گردان‌ها نیز در حال ارزیابی اوضاع برای پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر از گذرگاه ایرز به شمال شرقی شهرک بیت حانون یورش آورده و با گلوله توپخانه گروهی از شهروندان را هدف قرار دادند که طی آن دو نفر شهید شدند.

از سوی دیگر صبح امروز در جریان درگیری مسلحانه بین نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در مرز مصر با فلسطین اشغالی 3 فلسطینی شهید و یک نظامی صهیونیستی نیز به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش صبح امروز انفجار یک بسته مواد منفجره در حین عبور خودروی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی که در حال احداث دیوار در نزدیکی منطقه"کودش برنیع" هستند، باعث هلاکت نظامی صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر شد و پس از آن نیز با حضور نیروهای ارتش در مکان، تیراندازی و درگیری با یک گروه فلسطینی آغاز شد.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول