اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

3.5 میلیارد تومان اعتبار صرف دهیاری‌های ایلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: 3.5 میلیارد تومان اعتبار صرف دهیاری‌های ایلام شد.

3.5 میلیارد تومان اعتبار صرف دهیاری‌های ایلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نورالله ارجمندی بعد از ظهر امروز در همایش بخشداران استان در فرمانداری شهرستان ایلام اظهار داشت: این میزان اعتبار سال گذشته به دهیاری‌های استان ایلام اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح هادی، ایجاد فضای سبز و اصلاح و بهسازی معابر، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و دفع زباله از مهم‌ترین برنامه‌های دهیاری‌هاست.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی در شهرستان ایلام نیز برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در روستاهای این شهرستان تدوین و طراحی کرده است.

ارجمندی تصریح کرد: این برنامه‌ها به مرور و در طول سال با همکاری دهیاری‌ها در مناطق روستایی استان ایلام اجرایی و محقق می‌شود.

فرماندار ایلام گفت: توسعه مناطق روستایی همگام با شهرها از برنامه‌های اساسی این دستگاه اجرایی در استان ایلام است که به آن توجه دارد.

در این همایش یک‌روزه که با موضوع مشورت بخشداران در امور دهیاری‌های برگزار شد، بخشداران درباره مسائل و مشکلات دهیاری‌ها و اجرای طرح های صنعتی برای توسعه روستاها بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان این همایش چمن‌آرا بخشدار مرکزی ایلام به عنوان بخشدار نمونه استان ایلام معرفی و از خدمات وی با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول