اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رژیم صهیونیستی در مرزهای مصر سیستم گردآوری اطلاعات نصب کرد

خبرگزاری فارس: یک مجله صهیونیستی افشا کرد که رژیم صهیونیستی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر سیستم‌های گردآوری اطلاعات نصب کرده است.

رژیم صهیونیستی در مرزهای مصر سیستم گردآوری اطلاعات نصب کرد

به گزارش فارس، روزنامه الیوم السابع به نقل از مجله صهیونیستی "اسرائیل دیفنس" فاش کرد که اسرائیل گردان ویژه گردآوری اطلاعات از کرانه باختری را به مرزهای فلسطین اشغالی با مصر منتقل کرده تا به جمع آوری اطلاعات درباره تحرکات گروه‌های مسلح ضد اسرائیلی و تجزیه و تحلیل آنها بپردازند.

این مجله صهیونیستی نوشته است که این گردان‌ها مجهز به دستگاه‌های حس‌گری هستند، که پیشتر کارآیی خود در کرانه باختری را به اثبات رسانده‌اند.

اسرائیل دیفنس افزود: قرار است این دستگاه‌ها ظرف دو سال آینده در طول مرزها با مصر و اردن مستقر شوند تا به گردآوری اطلاعات از مصر و اردن بپردازند.

این مجله در ادامه نوشته است: سیستم HTA شامل ابزار گردآوری اطلاعات، رادار، شبکه‌های کنترل از راه دور، بالون‌های کنترل، دوربین‌های حرارتی که قادر است تصاویر زیادی ثبت کند، با توانایی هشدار خودکار درباره تغییرات ناگهانی و تعیین مکان اشیاء رصد شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول