اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهبنان عنوان کرد

فعالیت 14 مزرعه پرورش کبک در کوهبنان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوهبنان گفت‌: چهارده مزرعه پرورش کبک در این شهرستان ایجاد شده است.

فعالیت 14 مزرعه پرورش کبک در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رمضان ایزدی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه‌ مسئول جهاد کشاورزی کوهبنان اظهار داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری اگر کشوری از نظر کشاورزی و دامپروری استقلال نداشته باشد، این کشور استقلال اقتصادی ندارد.

وی بیان داشت: بنابراین باید در طرح توسعه ‌کشاورزی که با تأکید دولت و مسئولان همراه است، تلاش و سعی کنیم‌ تا کشاورزان و دامداران سازماندهی شوند و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا آنها در روستاها بمانند و به شهرنشینی روی نیاورند.

ایزدی عنوان کرد: یک سوم مردم جهان در خدمت کشاورزی و دامپروری هستند، ما هم باید از روش‌های روز و پیشرفته ‌جهان استفاده کرده تا بتوانیم از آب‌های کم و زمین‌های مستعدی که در کشور داریم، بیشترین استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: در کوهبنان نیز باید از چاه‌های موجود بهترین استفاده را کرد، اراضی را یکپارچه سازیم و از روش‌های نوین آبیاری بهره ببریم.

وی عنوان داشت: کوهبنان در راستای توسعه‌ بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی داشته و در حال حاضر چهارده مزرعه پرورش کبک در این شهرستان ایجاد شده است.

معاون سیاسی‌ امنیتی فرماندار کوهبنان تصریح کرد: مردم این شهرستان دارای استعداد خوبی در زمینه ‌کشاورزی هستند، اغلب کشاورزان شهرهای کرج و قزوین کوهبنانی هستند که در این شهرها عملکرد بسیار خوبی انجام داده‌اند.

به گزارش فارس در این آیین مسعودی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان معرفی و از خدمات محمد امیری تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول