اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بافق

500 میلیون ریال سند و اوراق بهادار مسروقه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بافق از کشف بیش از 500 میلیون ریال سند و اوراق بهادار مسروقه در بافق خبر داد.

500 میلیون ریال سند و اوراق بهادار مسروقه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علی صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی ناامنی چند روز اخیر و شکایت‌های مردمی مبنی بر کیف قاپی و سرقت از داخل خودروها، پیگیری موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و عاقبت با شگردهای خاص پلیسی، سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اضافه کرد: این سارق 50 ساله از اهالی بم است که به شهر بافق تبعید شده و به علت بیکاری دست به سرقت از داخل خودروهای مردم می‌زد.

فرمانده انتظامی بافق، مدارک، اسناد و اوراق بهادار مسروقه کشف شده را شامل انواع دسته چک، دفترچه‌های پس‌انداز، کارت‌های سوخت و عابر بانک، سه فقره چک مبلغ‌دار، یک فقره چک سفید امضا، چند مورد کارت ملی، کارت خودرو، گواهینامه، شناسنامه و سند مالکیت خود رو اعلام کرد.

صالحی، ارزش ریالی اوراق بهادار و دفترچه‌های پس‌انداز کشف شده را افزون بر 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از میزان موجودی کارت‌های سوخت و عابر بانک اطلاع دقیقی در دست نیست و احتمالا سارق از کارت‌های عابر بانک برداشت کرده باشد.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در حال شناسایی مال‌باختگان هستند، خاطرنشان کرد: به محض احراز هویت این افراد، مدارک مسروقه به آنها بازگردانده می‌شود.

رئیس پلیس بافق از مردم خواست تا موتورسیکلت و خودروهای خود را در محل‌های امن پارک کنند و توجه داشته باشند که درب خودرو باز نباشد و تا حد امکان از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان، دزدگیر و ... استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول