اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی در شهرستان جم خبر داد.

کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی اجرای طرح تحول بنیادین و ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان جم اظهار داشت: ستاد تحول بنیادین از سه ماه قبل در شهرستان شکل گرفته و جلسات به صورت هفتگی مداوم و مستمر برگزار می‌شود و تاکنون جلسات متعددی در این راستا شکل گرفته شده و رایزنی‌های لازم در زمینه اجرای نظام 3-3-6 در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح امسال 50 کلاس درس به مدارس ابتدایی شهرستان اضافه می‌شود که با بررسی‌های به عمل آمده مدارسی که نیاز به کلاس درس داشته شناسایی شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: اکنون هفت باب کلاس درس در مدارس جم در حال ساخت است که طبق توافقات صورت گرفته مقرر شده این کلاس‌ها تا شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود.

اسکندری تصریح کرد: پروژه‌ها هم‌اکنون در حال خاکبرداری و یا پی‌ریزی است که با توجه به زمان اندک باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید بیم آن داریم که پیمانکاران به تعهدات خود عمل نکرده و در آغاز سال تحصیلی با مشکل کمبود کلاس درس مواجه شویم.

وی از کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی در جم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از این نیروها در عسلویه مشغول به خدمت هستند امیدواریم تدبیری اندیشیده شود و با بازگشت این نیروها برای حل مشکلات به شهرستان موافقت شود.

رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام بیش از 4 هزار و 500 دانش‌آموز در مدارس ابتدایی جم خبر داد و افزود: با پایان پذیرفتن مهلت ثبت‌نام انتظار داریم این رقم به بیش از 5 هزار و 300 نفر افزایش یابد.

اسکندری به مشکل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و از مذاکرات لازم با وزارت آموزش و پرورش و اداره کل استان برای رفع این مشکل خبر داد.

رئیس گروه متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اظهار داشت: با توجه به گزارشات ارسالی و مشاهدات کنونی در ارتباط با اجرای طرح 3-3-6 در این شهرستان اقدامات مطلوبی صورت گرفته که از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان شهرستان تقدیر می‌کنیم.

ابراهیم بحرینی در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزانی که تجدید شده و یا فرم هدایت تحصیلی پر نکرده‌اند اذعان داشت: این دانش‌آموزان باید در پایه بالاتر به صورت مشروط ثبت‌نام شوند.

وی یادآور شد: کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی را از طریق نیروهای تربیت معلم و برگشت نیروهای بومی شهرستان از مناطق دیگر استان تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول