اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تمرینات شهرداری تبریز با فراز کمالوند آغاز شد

زورآزمایی باشگاه شهرداری تبریز با هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران

خبرگزاری فارس: 48 ساعت بعد از مناقشه باشگاه شهرداری تبریز با هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران، تمرینات تیم شهرداری تبریز زیر نظر فراز کمالوند آغاز شد.

زورآزمایی باشگاه شهرداری تبریز با هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شامگاه پنج‌شنبه هفته گذشته فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری تبریز انتخاب شد. روز بعد علیرضا نوین شهردار تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز از انتخاب مدیر باشگاه شهرداری تبریز طی چند روز آینده خبر داد و افزود: تمرینات تیم از شنبه زیر نظر فراز کمالوند آغاز خواهد شد.

چند دقیقه بعد از انتشار این خبر حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد: فراز کمالوند سرمربی پیشین تیم‌های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز تا اطلاع ثانوی حق همکاری با هیچ باشگاهی را ندارد.

این خبر یک ساعت بعد تحت‌الشعاع خبری بزرگ‌تری قرار گرفت. حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به‌دلیل اتفاق‌های رخ داده در لیگ یازدهم در تیم فوتبال شهرداری تبریز و جابه‌جایی مربیان و مبالغ پرداختی به بازیکنان در این تیم، پرونده میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و همچنین شهرداری این شهر که تیم زیر نظر آنها فعالیت می‌کرد، به بازرسی کل کشور ارجاع شد تا این نهاد در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.

بیانیه باشگاه شهرداری تبریز

باشگاه شهرداری تبریز بلافاصله به اظهارات علیپور واکنش نشان داد. این باشگاه بیانیه‌ خود را در همان روز جمعه در  سایت باشگاه قرار داده و به خبرگزاری‌های معتبر کشور ارسال کرد.

باشگاه شهرداری تبریز در این جوابیه مدعی شد که نسبت به فراز کمالوند استعلام‌های لازم از مراجع ذیصلاح صورت گرفته و همکاری این مربی با باشگاه شهرداری تبریز بلامانع اعلام شده است.

در ادامه باشگاه شهرداری تبریز آمادگی خود برای پاسخگویی به هر نهاد و ارگانی را اعلام کرده و عنوان کردند که به‌دلیل تشویش اذهان عمومی و تهمت و افترا از دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ایران شکایت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علیپور هم پاسخ باشگاه شهرداری را به انشای خوب تشبیه کرده و ادعا کرد که هیچ استعلامی برای فراز کمالوند از سوی این باشگاه صورت نگرفته و افزود: پرونده باشگاه شهرداری تبریز تازه باز شده است.

تمرین شهرداری تبریز با فراز کمالوند

با  وجود این کشمکش، تمرین تیم شهرداری تبریز روز گذشته با حضور فراز کمالوند آغاز شد. در این تمرین که نوین شهرداری تبریز، نسیانی سرپرست جدید باشگاه، میرمعصوم سهرابی معاونت سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز حضور داشتند بازیکنان امید و جوانان شهرداری تبریز زیر نظر فراز کمالوند تمرین کردند. تیم شهرداری تبریز فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم لیگ برتر به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول