اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قتل راننده مسافرکش در مسیر فردوس ـ بیرجند

خبرگزاری فارس: یک راننده خودرو کرایه‌ای مسافربری که در مسیر فردوس ـ سرایان ـ بیرجند در حال تردد بود به طرز مشکوکی به قتل رسید.

قتل راننده مسافرکش در مسیر فردوس ـ بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یک راننده خودرو کرایه‌ای مسافربری که در مسیر فردوس ـ سرایان ـ بیرجند در حال تردد بود به طرز مشکوکی به قتل رسید.

به دلیل حساسیت موضوع و همچنین انتشار شایعات مختلفی در زمینه وقوع قتل یک راننده خودرو مسافرکشی در محدوده پل روم در بین برخی شهروندان در فردوس خبرنگار فارس با دادستان انقلاب فردوس گفت‌وگوی اختصاصی انجام داد.

دادستان انقلاب شهرستان فردوس گفت: دیروز زنی از شهروندان فردوس به همراه دخترش به دادستانی انقلاب فردوس مراجعه و با اعلام نگرانی از اینکه روز گذشته همسرش برای کرایه‌کشی با خودرو شخصی در مسیر فردوس سرایان بیرجند از منزل خارج و تاکنون مراجعت نکرده است در زمینه آگاهی از وضعیت شوهر و نان‌آور خانواده‌اش از مدعی‌العموم درخواست کرد از طریق قانون او و فرزندانش را کمک کنند تا از حال شوهرش آگاهی یابند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی نسایی در پاسخ به برخی شنیده‌ها که راننده در محدوده پل روم توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده و این خبر امروز عصر در فردوس بر سرزبان‌ها افتاد، اظهار داشت: دیروز در پی درخواست یک خانم و دخترش که از عدم مراجعت شوهرش به منزل اظهار نگرانی می‌کرد دستور تحقیق توسط اداره آگاهی نیروی انتظامی و همچنین پاسگاه‌های حوزه استحفاظی دادستانی فردوس و پاسگاه‌های انتظامی شهرهای مجاور و بیرجند برای شناسایی و اعلام هرگونه اطلاعات تکمیلی در این‌باره صادر شد اما هنوز نتیجه دستور تحقیق دادستانی به دادسرای شهرستان فردوس واصل نشده است.

هرچند هنوز خبر قتل در محدوده حوزه عمل دادگستری شهرستان فردوس مبنی بر قتل راننده خودرو شخصی مسافرکشی به رانندگی ع.ق توسط دادستان فردوس تایید نشده است اما پیگیری‌های فارس حکایت از قتل در محدوده پل روم را می‌دهد.

پل روم در محدوده قضایی شهرستان قائنات است که تاکنون تلاش خبرنگار فارس برای تماس با مسئولان این شهرستان به نتیجه‌ای نرسیده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول