اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خبر داد

وجود بیش از 1700 مسجد در لرستان/ کمبود بیش از 800 مسجد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: یک هزار و 764 مسجد در لرستان وجود دارد و برای رفع مشکل کمبود مساجد لرستان نیز باید 820 مسجد در این استان ساخته شود.

وجود بیش از 1700 مسجد در لرستان/ کمبود بیش از 800 مسجد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: از این تعداد بیش از یک هزار در روستاها و مابقی در شهرها هستند.

وی با بیان اینکه این استان در مناطق روستایی و شهری با کمبود 820 مسجد مواجه است، اظهار داشت: در حال حاضر یک‌ هزار و 764 مکان به نام مسجد در استان لرستان وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: الویت کاری این سازمان در سال جدید احداث مسجد در شهرهایی که کمبود مسجد دارند، است.

وی اظهار داشت: بیشترین کمبود مسجد در شهرهای کوهدشت، پلدختر، نورآباد، و الشتر می‌باشد که به شدت با کمبود مسجد مواجه هستند، ضمن اینکه در شهر‌های ازنا، الیگودرز، دورود و بروجرد بیشترین تعداد مساجد لرستان متمرکز شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان تاکید کرد: برای رفع مشکل کمبود مساجد استان لرستان تعداد 700 مسجد در روستاها و 120 مسجد در حاشیه شهرها و شهرک‌ها باید احداث شود.

محمدیان خواستار مشارکت خیّران و نیکوکاران در زمینه وقف زمین و احداث مسجد شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول