اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مدارا عامل تاثیرگذار در توسعه فرهنگ است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان مدارا و تواضع را از عوامل موثر در توسعه فعالیت‌های فرهنگی برشمرد.

مدارا عامل تاثیرگذار در توسعه فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی یکشنبه‌شب در همایش مدیران و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی نور کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: حوصله، صبر، داشتن قدرت بیان و تحمل سختی‌ها نیز از دیگر مولفه‌های موثر در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: امروز دشمنان به‌دنبال کمرنگ کردن فرهنگ دینی و اسلامی ما هستند و ما باید با تمام توان و با برنامه‌ریزی درست و اصولی در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین خطر برای دشمنان ما اسلام است چراکه دین مبین اسلام با تمام قوا در حال حرکت به سمت جلو است و هر روز شاهد پیشرفت آن در سطح جهان هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: شیطان دنبال فقر، فساد و ایجاد تفرقه است و این ما هستیم که باید در برابر آنها به‌خوبی ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که انسان‌ها از جامعه بریده شوند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی بیان کرد: باید زمان را به‌خوبی بشناسیم و از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم زیرا هر زمانی ‌که دین اسلام ظهور و بروز کرده و قدرت پیدا کند دشمنان درصدد ضربه زدن به آن هستند اما به لطف خداوند متعال همیشه شکست می‌خورند.

وی گفت: بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی ایران ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی است و همه ما مسئولان به ویژه روحانیون باید در این راستا تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان هر روز ضعیف‌تر می‌شوند چون از خدا بریده شده و گمراه شده‌اند و به‌دنبال انسان‌محوری هستند در حالی‌که امام به‌دنبال خدامحوری بود و از دین اسلام غافل نشد.

در این همایش که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، امام جمعه و فرماندار کامیاران برگزار شد، حجت‌الاسلام شاه علی رستمی به‌عنوان معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول