اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رشد و فناوری ابرکوه:

تعداد شرکت‌های مرکز رشد ابرکوه به عدد 17 رسید

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد و فناوری ابرکوه گفت: بر اساس مصوبات شورای پذیرش مرکز رشد ابرکوه، تعداد شرکت‌های رشد و پیش رشد زیر مجموعه این مرکز به عدد 17 رسید.

تعداد شرکت‌های مرکز رشد ابرکوه به عدد 17 رسید

علی‌اصغر قیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با بیان اینکه شرکت‌های زیر مجموعه این مرکز به عدد 17 رسید، مهم‌ترین مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای پذیرش این مرکز را اعلام کرد.

وی افزود: شورای پذیرش این مرکز که با حضور مشاوران و موسسات مرتبط در دفتر مدیریت مرکز رشد ابرکوه تشکیل جلسه داده بود با درخواست تبدیل وضعیت تعاونی صنعت شمس با ایده ‌محوری «ارائه خدمات حسابرسی و حسابداری» به انکوباتور به دلیل رعایت شرایط و ضوابط موافقت کرد و مقرر شد که گزارش عملکرد این شرکت پس از یک سال حضور در جلسه شورا بررسی و نسبت به تمدید یا لغو قرارداد اعلام نظر شود.

قیومی افزود: این شورا تبدیل وضعیت تعاونی پرتو را منوط به توسعه فعالیت‌ها، تدوین طرح کسب و کار، بالا بردن تیراژ تولید، ثبت رویدادهای مالی و رقابت‌پذیری کرد و فرصت دو ماهه جدیدی به این شرکت داد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش درخواست پیش رشد گروه تحقیقاتی سروش با ایده «اجرای طرح‌های پژوهشی با محوریت پروژه‌های علوم انسانی» و پیش رشد تعاونی علوم و فنون پارس با ایده آموزش بانکداری الکترونیک، نصب، آموزش و پشتیبانی POS نیز از دیگر مصوبات این شورا بود.

قیومی افزود: پذیرش پیش رشد تعاونی پیشگامان کار و اندیشه با ایده ارائه مشاوره فنی و مهندسی و پذیرش پیش رشد مرکز مشاوره روانشناسی و حقوق خانواده نیز برخی دیگر از مصوبات بود.

* فعالانه در برنامه‌های تابستانی شرکت می‌کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشارکت این مرکز در برنامه‌های تابستانی عنوان کرد: فعالانه در برنامه‌های تابستانی شرکت می‌کنیم.

قیومی عنوان کرد: این مرکز در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی تابستانه یاری‌رسان مسئولان در پرکردن اوقات فراغت تابستانی جوانان است.

وی افزود: چهار شرکت همکار این مرکز، دوره‌های آموزشی تابستانه برگزار می‌کنند که هدف این برنامه‌ها، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و بالابردن مهارت‌های عملی در بین مخاطبان است.

قیومی، کلاس آموزش رباتیک و الکترونیک ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و حسابداری (گرید C) ویژه دانشجویان حسابداری و ... را برخی از کلاس‌های آموزشی این مرکز در ایام تابستان برشمرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول