اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش راه و شهرسازی

12 پروژه مهر ماندگار فارس تعیین شد

خبرگزاری فارس: 12 پروژه مهر ماندگار در بخش راه و شهرسازی با پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی فارس و موافقت دولت جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفتند.

12 پروژه مهر ماندگار فارس تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، پروژه‌های مهر ماندگار در بخش راه و شهرسازی در این استان شامل 12 پروژه بزرگ در بخش‌های راه و شهرسازی است.

پروژه بزرگراه‌های دشت ارژن ـ کنار تخته ـ قائمیه ـ بابا میدان، پروژه شیراز ـ جهرم ـ لار ـ بندرعباس به طول 160 کیلومتر، پروژه تکمیل بزرگراه شیراز ـ سپیدان ـ یاسوج به طول 100 کیلومتر و پروژه شیراز ـ فسا، چهار پروژه بزرگ‌راهی مصوب شده و تقاطع‌های غیر هم‌سطح جلیان، وحدت، عدالت واقع در کمربندی شیراز و تقاطع کمربندی لار ـ لطیفی و هم‌چنین سه پروژه مطالعه و احداث بیمارستان‌های فراشبند، خشت و بیضا، مهر ماندگار استان فارس است.

12 پروژه بزرگ مهر ماندگار استان فارس در حوزه راه و شهرسازی با پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی این استان و توجه دولت به فارس در فهرست مهر ماندگار کشور قرار گرفته‌اند که از نظر اعتبارات و بودجه توجه ویژه‌ای به این پروژه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول