اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه:

ورزش‌های رزمی از رشته‌های پرطرفدار جوانان کرمانشاهی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت: ورزش‌های رزمی از رشته‌های پرطرفدار جوانان کرمانشاهی است.

ورزش‌های رزمی از رشته‌های پرطرفدار جوانان کرمانشاهی است

سید احسان احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: رشته‌های رزمی از سبک‌های متنوعی تشکیل شده که کیک‌بوکسینگ پایه رشته رزمی است.

احسانی ادامه داد: با ارزیابی فیزیکی و ساختاری ورزشکاران کرمانشاه به این نتیجه رسیده‌ایم که ورزش‌های رزمی از ورزش‌های پرطرفدار جوانان کرمانشاهی است و براساس آمار و شواهد موجود‌، تعداد علاقه‌مندان به ورزش رزمی رو به افزایش بوده است.

وی بیان کرد: سال گذشته اعزام‌های مختلفی به استان‌های مختلف داشتیم و توانستیم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برتر به‌دست بیاوریم.

احسانی افزود: همچنین 2 نفر از ورزشکاران کرمانشاهی در بخش آقایان و 2 نفر در بخش بانوان برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند و این مسابقات به‌زودی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: 2 سالن دولتی و تعداد زیادی سالن خصوصی در سطح شهر فعالیت‌های رزمی را پوشش می‌دهند و شهریه‌های مربوطه میزان پایینی دارد.

احسانی اعلام کرد: ورزش‌های رزمی در تمام استان کرمانشاه فعال است و در این میان شهرستان کنگاور، اسلام‌آباد‌غرب و جوانرود موفق بوده‌اند.

وی با اشاره به کمبود بودجه و فضای کافی برای فعالیت هر چه بهتر این رشته، گفت: حمایت مدیران ارشد ورزش استان زمینه رشد هر چه بیشتر این رشته را فراهم می کند.

احسانی در بخش دیگر از سخنانش گفت: محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی برای نخستین بار در طی 6 سال تصدی مسئولیتش به کرمانشاه آمد و با توجه به استقبال جوانان جوانرودی‌، از طرف فدراسیون اقدام به واگذاری یک دستگاه رینگ برای ترغیب این جوانان کرد.

وی افزود: آمدن رئیس فدارسیون به کرمانشاه برای نخستین بار موجب شد اقدامات خوبی صورت گیرد و وی در تلاش است لیگ کشوری ورزش‌های رزمی را در سبک کیک‌بوکسینگ برگزار کند که این اقدامات موجب ایجاد انگیزه ورزشکاران خواهد شد.

احسانی اغلب علاقه‌مندان را قشر محروم و حاشیه‌نشین شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید بسیار بر مهار خشم و آموزش‌های اخلاقی در این رشته‌، جوانانی که در این رشته فعالیت می‌کنند کمتر خشونت‌های اجتماعی را از خود بروز می‌دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به غنای فرهنگی و وجود الگو‌های مناسب در فرهنگ ایران اسلامی ما، اغلب الگوهای جوانان در این رشته الگو‌های ایرانی و اسلامی هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول