اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس بازداشت‌ گسترده اعضای این جنبش توسط تشکیلات خودگردان را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: جنبش حماس بازداشت‌های گسترده اعضای این جنبش توسط دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در شهر حلحول استان الخلیل در کرانه باختری را محکوم کرد.

حماس بازداشت‌ گسترده اعضای این جنبش توسط تشکیلات خودگردان را محکوم کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، "سامی ابوزهری" سخنگوی حماس اقدام دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در بازداشت گسترده اعضای این جنبش در شهر حلحول را محکوم و تاکید کرد: این بازداشت‌ها در حالی است که وضعیت جسمانی "عبدالله العکر" از رهبران حماس که از 12 روز پیش در زندان‌های کرانه باختری دست به اعتصاب غذا زده است، وخیم است و به بیمارستان انتقال داده شده است.

وی افزود: استمرار بازداشت‌ها و تجاوزات علیه حماس و اعضای آن فضای لازم برای اجرای توافق آشتی و یا برگزاری انتخابات عمومی را فراهم نمی‌کند و به نفع فضای مثبتی که در گفت‌وگوهای قاهره حاکم بود، نیست.

حماس همچنین از "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا طی یک حکم سیاسی دستگاه‌های امنیتی را به توقف تجاوزات و اقدامات تنش‌آمیز و توجیه‌ناپذیر و  نیز پایان دادن به بازداشت‌های سیاسی و آزادی بازداشت‌شدگان سیاسی ملزم کند.

 

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول