اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با وجود امضای توافق آشتی

تشکیلات خودگردان 40 عضو حماس را در کرانه باختری بازداشت کرد

خبرگزاری فارس: سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری در ادامه موج بازداشت های خود علیه اعضا و طرفداران حماس، 40 نفر از فعالان این جنبش را که اکثرا از آزادگان و دانشجویان بودند، طی ماه مه گذشته بازداشت کردند.

تشکیلات خودگردان 40 عضو حماس را در کرانه باختری بازداشت کرد

به گزارش فارس، بر اساس گزارش صادره از سوی دفتر اطلاع رسانی و تبلیغات حماس، سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله طی ماه مه گذشته به تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کرانه باختری حمله برده و دست به تخریب گسترده منازل و ساختمان ها زدند و تعدادی از بازداشت شدگان را نیز به شدت در زندان ها مورد شکنجه قرار دادند.

بنابر این گزارش نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ماه گذشته بدون توجه به امضای توافق آشتی بین فتح و حماس 40 عضو حماس را بازداشت کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در گزارش مذکور به اقدامات غیرانسانی و غیرقانونی سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله اشاره شده و به تشریح مصادیق همکاری امنیتی میان سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان و ارتش صهیونیستی؛ از جمله تبادل نقش و اطلاعات و نشست های مشترک مکرر پرداخته شده است.

در بخش دیگری از این گزارش خلاصه ای از تداوم تجاوزات سرویس‌های امنیتی عباس علیه اعضا و فعالان جنبش حماس ذکر شده و جدول ها و نمودارهای آماری و مهمترین بیانیه ها و گزارش های مربوطه نیز ضمیمه شده است.   

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول