اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ظرفیت 400 تن

کارگاه پرورش قارچ صمصامی بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ از راه‌اندازی کارگاه پرورش قارچ صمصامی با ظرفیت 400 تن در سال در این شهرستان خبر داد.

کارگاه پرورش قارچ صمصامی بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی این استان، اظهار داشت: توسعه کشاورزی با جدیت در این شهرستان در دست پیگیری است.

وی از بررسی 28 پرونده کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این تعداد پروژه کشاورزی با اعتباری افزون بر 2 میلیارد تومان بستر اشتغال 64 نفر را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

خالدی با اشاره به پروژه‌های کشاورزی این شهرستان، گفت: احداث کارگاه پرورش قارچ 400 تنی در صمصامی، احداث جایگاه دام، پرورش ماهی و پرورش مرغ گوشتی از جمله این پروژه‌های کشاورزی محسوب می‎شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ از افزایش طرح توسعه باغات در 49 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه باغات به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کشاورزی این شهرستان گامی مهم در توسعه خواهد بود.

وی با اشاره به دیگر راهکارهای توسعه بخش کشاورزی، گفت: مردم و مسئولان باید تلاش‎ مضاعفی در راستای ارتقای جایگاه کشاورزی این شهرستان داشته باشند.

خالدی از استفاده از اراضی ملی در راستای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: بر همین اساس 138 هکتار اراضی کشاورزی در روستای مادر سوخته، 289 هکتار در روستای گزستان، 306 هکتار در دیمه و خانی‌آباد توسعه می‏یابد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول